Tvilling gravid trots Mega Blödning, Orolig!!
För 1 !/2 vecka sen fick jag en störtblödning, kom ut klumpar och hela baletten. Var helt övertygad om att jag fått ett missfall och var hur ledsen som helst hela förra helgen. På söndagen började jag må sjukt illa och på måndags morgon spydde jag som bara den.
Kände på mig att något inte var som det skulle. Åkte in till Gyn Akuten där dom konstaterade att jag fortfarande var gravid med ett levande foster. Detta var alltså på måndagen. På torsdagen hade jag en inbokad tid hos min vanliga gyn. Han gjorde ett nytt ultraljud och då konstaterades tvilling graviditet. Chock på chock :)
Anyway, mådde sjukt dåligt hela förra veckan. Igår släppte alla grav symptom och jag började blöda igen. Dock brunt blod. Imorse åkte jag till gyn akuten igen. Dom hittade fortfarande två levande foster i varsin hinnsäck med varsitt litet hjärta som slog.
MEN jag kan inte skaka av mig att något ska hända. Jobbigt när alla symptom försvunnit :(.Har två missfall samt ett utomkved i bagaget. Finns det fler där ute med liknande berättelser.