• Poufie

Tvilling gravid trots Mega Blödning, Orolig!!

Hej,
    är också gravid med tvillingar, är i v. 16+4 idag, och allt ser bra ut :)
    Hade också blödningar runt v. 8, men klumpar :/ så gick runt och var jätteorolig tills första ultra (som jag gjorde när jag var i 10+3), men allt var i sin ordning och det visade sig då att det var två stycken , härligt :)
    Så det låter som det händer de allra flesta, vet inte om det gör det för de som har "vanlig" graviditet, kanske det kan ha något med att göra att de tar dubbel plats?  
    Men som sagt, tror inte att det är något att oroa sig för, eftersom de flesta verkar ha allt från inga blödningar till en hel del under de första månaderna :) 

• Poufie
    Gege skrev 2013-11-19 12:20:17 följande:
    Angla det kommer gå bra imorn. Men jag vet att man är expert på att intala sig att det inte kommer gå bra. Man tror på något sjukt sätt att man skyddar sig mot att bli besviken. Men det spelar juh ingen roll man blir besviken endå.
    Skriv gärna imorn och säg hur det har gått.

Välkommen till tråden Poufle. Intressant det där att så många med tvilling graviditeter har haft störtblödningar. Man tycker ju bara att dom borde kunna säga nånting vad det kan bero på när man varit på tre VUL på en vecka :) 
    Jo jessus, då skulle de ju kunna tala om för en att man ´spricker´ lite extra i livmodern eller vad det nu beror på, och eftersom de flesta verkar haft det runt v. 8 så måste det ju vara något som händer i kroppen just då! :)
Svar på tråden Tvilling gravid trots Mega Blödning, Orolig!!