• Angla

Tvilling gravid trots Mega Blödning, Orolig!!

Är också, i vart fall vid senaste VUL gravid med tvillingar. Har haft tre stört blödningar precis som du beskriver TS. Då trodde jag missfall. Nu har jag bruna flytningar och oroar mig istället för MA. Jag har knappt haft några gravid symtom alls under hela denna tid. Det ÄR jätte jobbigt och inga ord i världen kan få en lugn. Jag förstår dig fullt ut TS. Framför alt om man har MF och MA med sig i bagaget sedan tidigare ... Idag har jag en tung dag då jag är nedstämd och sorgsen och tror det absolut värsta.

Angla - mamma till slut
  • Angla

Det är enäggs i en hinnsäck dvs jätte stor risk för missfall och allt annat Jag är i vecka 8+5 men vågar inte tro  på det alls Har gjort 13 IVF och haft 3 MF/MA innan.

Angla - mamma till slut
  • Angla

Jag har immunologiska problem som stöter bort graviditeter och foster sk naturel killer cells och andra antikroppar.

Angla - mamma till slut
  • Angla

Jag har en BM i Vasastan. Nästa VUL är imorgon på IVF kliniken. Jätte rädd och stålsätter mig och intalar mig att det är kört så besvikelsen blir mindre imorgon ...

Angla - mamma till slut
  • Angla

En orsak till blödningarna kan vara att livmodern växer snabbare och inte riktigt hinner med då brister kärl som ger blödningar. Kan också vara sköra slemhinnor. Känslig livmodertapp. Osv Men vad hjälper det när det också kan vara MF/MA

Angla - mamma till slut
Svar på tråden Tvilling gravid trots Mega Blödning, Orolig!!