Inlägg från: sommarbarn2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbarn2010

Gravida i Karlstad?

Hej! Det skulle vara kul att lära känna andra gravida i Karlstad med bf januari/februari/mars, speciellt eftersom ingen av mina vänner har barn/är gravid. Det är ju alltid trevligt med promenadsällskap, fika och byta tankar med varandra :) Jag har en son som är född 2010 och är nu gravid med lillasyster som är beräknad i februari 2014.

• Svar på tråden Gravida i Karlstad?
  • sommarbarn2010
    alexandran skrev 2013-11-18 11:33:49 följande:
    Hejsan. Jag väntar mitt första barn, bf 19e februari :)

Va kul :) Vet du vad det blir eller ska det få bli en rolig överraskning?
  • sommarbarn2010
    FlitigaLis skrev 2013-11-18 12:20:53 följande:
    Hej. Jag väntar vårat andra barn i april, så det var inte riktigt det du sökte.

Fast det är alltid kul att träffa och lära känna fler :)
  • sommarbarn2010
    FlitigaLis skrev 2013-11-18 12:20:53 följande:
    Hej. Jag väntar vårat andra barn i april, så det var inte riktigt det du sökte.

Gick lite fort att skicka iväg meddelandet- Vore kul om vi blir några som kan ses kanske :) Hur gammal är din äldsta? :)
  • sommarbarn2010
    leexxii skrev 2013-11-18 23:08:27 följande:
    Jag har bf i april så lite senare än vad du söker. Men minna vänner har häller inga barn så de känns ju lite ensamt.. Vore kul att lära känna andra som man faktiskt får tjata bebis saker med som förstår lite mer :)

Ja men visst, alltid kul med fler :) Och som du skriver, det är ju roligare att prata med andra i samma sitts :)
  • sommarbarn2010
    FlitigaLis skrev 2013-11-19 20:24:23 följande:
    m.facebook.com/ Lägg till mig på fb så fixar jag en grupp och bjuder in er

Fb- grupp låter bra :) Vi har vagn, babyskydd och skötbord kvar, men lite nya kläder ska det handlas :)
  • sommarbarn2010
    FlitigaLis skrev 2013-11-19 20:24:23 följande:
    m.facebook.com/ Lägg till mig på fb så fixar jag en grupp och bjuder in er

Jag hoppas det var rätt Lisa jag la till nu :) Bor du på Hammarö? Det gör jag med :)
Svar på tråden Gravida i Karlstad?