Inlägg från: Evelina021 |Visa alla inlägg
  • Evelina021

Flytta ihop med pojkvännen

Träffade min sambo via Badoo.com 26 mars i år :) vi flyttade ihop nu i slutet av augusti. Har verkligen gått fort fram eftersom vi även väntar barn. Men känns det rätt så är det bara att köra på :) Vi är jätte lyckliga att vi bor ihop.

• Evelina021
    forestman93 skrev 2013-11-15 00:37:14 följande:
    Åh gud så roligt! Ett stort grattis till er får jag ju säga! :) Roligt att höra att det kan gå så bra:) Vet inte hur gamla ni är men hur bör man berätta för de där hemma. Det är ju ändå ett stort steg tänker jag? Kram
    Tack :) Jag är 92a och han 88a :) Ingen av oss bodde iof hemma utan hade varsin trea med 5 mils avstånd haha :) men vi kom överens om att han skulle flytta till mig istället. Klart att de är en stor grej att flytta ihop men samtidigt är du ju så pass gammal att de kanske är dags att flytta hemifrån och skapa ett eget nytt liv med någon annan :) Det är väl bara säga som det är till föräldrarna, mina tog det jätte bra när jag berätta att min kille skulle flytta till mig. Men som sagt var ju redan gravid så det var väl ganska självklart att vi skulle flytta ihop inom en snar framtid :P
Svar på tråden Flytta ihop med pojkvännen