Någon oförklarligt barnlös som väntar på att få göra IVF?
Så tråkigt Orka att du mår så dåligt, tycker att du kämpat tillräckligt och att du bara ska få njuta av graviditeten nu, hoppas verkligen det släpper snart.
Jag fick tid för återföring på söndag! Hade ingen aning att vår klinik tog emot även på helgen men tydligen gör de det för återföring för det är viktigt att det blir precis en vecka efter. Så himla skönt att slippa ta ledigt från jobb! Och så kan jag gå på arbetsintervju i lugn och ro :) Just nu jobbar jag 22mil hemifrån vilket innebär att jag måste bo borta i veckorna. Får jag det nya jobbet innebär det att jag kan bo hemma, så håll tummarna för mig på fredag!
Jag är inte orolig för att jag ska må illa, det kan jag nog stå ut med, det jag är livrädd för är att jag ska få missfall igen och blöda hela resan... Dessutom reser vi med mina systrar och deras 4 barn..
Är du inte nyfiken på att se bebisen på UL Orka? Blir jag gravid igen vill jag nog göra UL varje vecka ;)
Jag har alltid tänkt att jag vill föda med så lite smärtstillning som möjligt men får väl se när det närmar sig, vill kanske ha allt man kan få när det väl sätter igång ;)
Kram på er!