Någon oförklarligt barnlös som väntar på att få göra IVF?
Va spännande med Fet-försöket!!! Vad glad jag blir över att det är dags! Hoppas verkligen det går vägen!
Intressant med studien. Det kanske blir nån banbrytande metod, vem vet ;)?
När ni berättar om era föräldrar och svärföräldrar känner jag mig ganska lyckligt lottad. Min mor fick veta (jag messade, orkade inte muntligt) när vi började med inseminationer. Men vi har inte pratat så mkt om det. Det är inget jag vill vända och vrida på tillsammans med henne, vi har inte den relationen. Men hon har frågat då och då hur det har gått.
Mina svärföräldrar förstod väl eftersom de haft liknande svårigheter, inget jag hade kunnat ana. Och de avstår från frossa i andras babylycka inför oss, tack gode Gud.
Precis som Orka skriver, visa att du inte är intresserad eller liknande när din okänsliga svärmor drar igång.
Ja, visst är det typiskt när man tänkt "bonda" med nån som man tror oxå är barnlös men så visar det sig att det inte är så. Det har hänt mig också och jag har blivit så besviken!
Överaktivt immunförsvar... Jag har stött på det här på forumet men inte annars. Är inte helt insatt. Är det mer en teori till varför det inte funkar eller finns det vetenskapliga belägg för det? Det kanske är ett sånt tillstånd det finns lite varierande resultat kring?
Man börjar ju fundera på allt möjligt och alla tänkbara orsaker till varför det inte funkar.
En vecka sen vi var hos läkaren nu och jag har återigen börjat betvivla att det finns nåt där. Vi får se.
Kram