Orka skrev 2017-11-02 23:13:03 följande:
Det är tufft att inte få några extra till frysen. Det finns å andra risk för överstimulering också och det är inte alls kul! Det har vi erfarenhet av i denna tråden. Men jag minns inte om det har med hormondosen att göra. Eller något annat. De sa att jag låg i riskzonen men jag klarade mig. Det blev 32(!) ägg. Så vi behöver nog sänka min dos om vi gör om färskförsök Jag fick väldigt ont efteråt och mådde pyton. Dey gick över efter ungefär ett dygn.
Är ni oförklarligt barnlösa? När sökte i hjälp? Känner ni många i er ålder som har barn? När jag var 26 hade vi inte ens börjat försöka ännu. Vi började när jag var 27. Har ni varit öppna med barnlösheten?
Jaa känns lite jobbigt att man får börja om helt :( men de ville väl testa lite första omgången å se hur jag reagera. Oj 32! Det förstår jag måste ha gjort ont!
Ja vi är oförklarligt barnlösa. Jag har ett lägre amh värde men inget som säger att det skulle va problemet enligt läkaren. Vi sökte hjälp förra året i slutet av nov. Så snart har det gått ett år. Har försökt i tre år.. så är väldigt jobbigt med allt väntande :( fyller 27 om några veckor :) jag har berättat för
Mina nära vänner å en kollega men annars inget. Min kille har inte sagt till nån.
Hur var det för er då? Samma frågor tillbaka :)