linnn89 skrev 2013-11-24 18:06:18 följande:
Mmm ser hur gott som helst, ska prova :)
För övrigt så går det upp o ner just nu har det varit nere men nu har jag tränat 40 min känner bra samvete men samtidigt nere eftersom har nyss vägt mig o går upp i vikt skit snabbt på mindre än en vecka gick jag upp ca 3 kg fattar inte( viss har jag fuskat o tränat mindre) men men men men.... Herregud.. JAG VILL GÅ NER I VIKT!!!!!!!! Men vf kan jag inte stå emot MITT J*vl* sug efter mat. Jag blir bara tjockare o tjockare....
Jag har all världens anledningar för att gå ner i vikt men vad gör jag äter o äter.... Äsch bliiir så arg på mig själv.. Tänk vad jag har gjort mot min kropp!! Jag väger f*n 98 j*vla kg...
Ronja jag har sett att du skrev till mig för några dagar sen men jag svarade inte för jag hade såå dåligt samvete....
Snälla jag vill höra några elaka ord som får mig att vakna ordentligt?.
För det första. Tryck inte ner digsjälv! Sträck på mig och glöm bakslaget! Att ändra hela sitt liv (som viktnedgång innebär) är inget enkelt man gör över en natt. Det kräver kämpaglöd! Och att man stöttar sigsjälv!
Elaka ord hjälper ingen. (hade du dock bott här hadeljag släpat ut dig på promenad!!) när du står i valet, vi har ALLTID ett val, kring maten, välj något som gör din kropp gott! Du vet innerst inne vilken mat som gör att du går upp eller ner. Om godis o skit lockar på dig - blunda o vänd dig om! Stå ut en timme! Sysselsätt dig med annat! Motionera! Varje gång du står emot kan du ge digsjälv en high5! Snart har du kontrollen och då rullar det lättare. Första tiden är en vidrig uppförsbacke... Men det planar ut och rätt vad det är kommer nedförsbacken!