Hur man lyckas gå ner i vikt!
Jag har också viktrest!
Har sedan ca 6 års ålder vart ett knubbigt barn, tonår och hela baletten ni vet. Tig tag i mig själv 2009 och skaffade en PT som hade hand om min träning och kost i ett år. Gick ner från 96,8 till 75 kg då. Var sjukt nöjd. Böev gravid i början av 2010 och fick första barnet. Var återigen uppe på 96-97 kg efter förlossning. Dansade zumba/lärde mig johga och anammade tänket som min PT hade gett mig. Lågkolhydratkost, proteinrikt och bra fetter i normalmängd. April 2011 vägde jag återigen 75kg och vi gifte oss i maj samma år.
Blev återigen gravid i oktober 2011 och födde andra barnet i juli 2012. Började viktresan igen 16e september 2012 på 92,6 kg. Barnvagnspromenader, zumba, och lite jogg i kombination med lchf tog mig till 82 kg till jul/nyår. Önskade mig ett gymkort som jag fick och fortsatte med kosten men ändrade träningen. Bodycombat, bodypump, löpning, styrka i gymmet ca 3 ggr/vecka sedan dess och igår vägde jag 66 kg.
Nu har jag insjuknat i kräksjuka så ja är nog nått kilo lättare ändå. Menmen.
Jag har gått från L till S på toppar/överdelar. Jag har gått från 44-46 i byxor till 40 eller 29 tum. Jag är hälsosammare och mindre nu än jag var när jag va nybliven tonåring.
Nu äter kag liberalare lchf men ff lågkolhydratkost.