Hur man lyckas gå ner i vikt!
Vad duktig du är ts!!! Stolt över dig! Jag är överviktig väger 95-98kg går upp o ner o är 165 så jag bör gå ner i vikt minst 20kg men det känns som en DRÖM.. Jag vill så gärna men misslyckas hela tiden! Jag har också provat LCHF men det är lite krångligt för mig så jag vill göra som du har gjort ts... Jag har börjat gå ut o gå långa promenader 4,4km är det bra tror du??
Men endast promenader räcker inte jag måste minska min portioner och äta sunt! Jag äter mycket kolhydrater, vitt bröd, pasta,ris,couscous, o socker i stora portioner...
Jag mår så dåligt över min fula tjocka kropp... Jag kan inte ha på mig fina kläder eller sexiga kläder hemma synd om min man som har en sån fru, han får aldrig se mig naken eller äns med ett linne på. Min j*vla tjocka mage som om jag vore gravid, tjocka hängiga armar och tjocka lår!! Detända som jag är nöjd över är från knäna o neråt då det ser jag smalt ut.. Äsch jag måste komma igång..
Hoppas du kan peppa mig Ronja ? Jag vill så gärna och ska börja med det idag jag lovar mig själv!!