• Anonym (Z)

rädd mamma

Nu har jag läst igenom hela tråden och ts varför tror du soc kommer ta dina barn ifrån dig när de är i skolan? Ärligt så ja visst de kan de göra men innan de gör det i nuläget då har de föreslagit en massa stöd som du tackat nej till har det skett? Hade de ansett det så allvarligt så hade de tagit med barnen direkt och sen meddelat dig men jag har fattat det som att de är hemma med dig nu, är det fel? Sen undrar jag var du får 4 månader ifrån? En sådan här utredning tar oftast längre tid en 4 månader

• Anonym (Z)
    Anonym (flytta) skrev 2013-11-10 15:19:10 följande:
    Oj vad jobbigt. Borde de inte få skolskjuts om de har långt till skolan? Sambon kan fråga, eller så kan du ringa.

Ja även om de betyder allt måste du kunna leva ändå, de har 4 månader på sig att utreda men sådana här utredningar tar tid och de har fler de jobbar med ofta kö innan de har tid att starta utredningen och sen är det snart jul och julledigt så var inställd på att till sommaren eller i värsta fall om det skall inväntas polisutredning och tingsrätt så 12 månader och då har de skyndat på, så lär dig hantera din vardag och din rädsla! Sen kan det se bra ut om misstankarna är allvarliga eller ungen fortsätter så är det bästa som nån sa att sambon din sover på soffan hos en kompis/arbetskamrat/granne, det visar att du står på barnens sida för i dina inlägg här känns det som du tror mer på din sambo en dina barn är det så?
  • Anonym (Z)
    Emilia1980 skrev 2013-11-10 15:37:22 följande:
    Nej jag försöker hålla ihop min familj och vill att alla ska må bra.

Om det är sant det barnet faktiskt säger hur mår barnet då bra av att bo med den man som gjort detta? Anser du ditt barn ljuger/fantiserar/fabricerar? Varför är du lejback och gör inget?
  • Anonym (Z)

Pappan till barnen vad säger han om detta?

Svar på tråden rädd mamma