• Emilia1980

rädd mamma

Har ju inte sovit alls inatt...bara vridit och vänt mig. Skoldag imorgon och nu har jag börjat oroa mig för om socialen tar honom när han är där? Detta kommer bli min död denna oro, är gravid i vecka 39 och är beräknad om 13 dagar. Hur f-n ska detta gå, hur ska jag orka!? Vågar jag ens lämna honom i skolan????

• Emilia1980

Ja båda är hemma, igår va dom o köpte pizza han och sonen och idag firade vi farsdag med teckningar o fika.Som vilken familj som helst. Mest jag somgår runt med ont i magen,kan inte äta. Bebis i magen blir stressad känner jag.....

Imorgon kommer jag va som en död person innan han är hemma hos mig från skolan igen. Är så fruktansvärt rädd! 

• Emilia1980

Va ska socialen göra? Tvinga mig att lämna sambon? Kan dom ta min son pga min sambo? Jag är så förvirrad

• Emilia1980

Då får jag lämna stan.....har ingen annan att här. Sambon har ingen släkt här heller och hans vänner har familj. Jag ska ju föda om 2 veckor så hur ska det gå???? Hur går det med barnens skolgång ifall jag bara drar från stan i 4 månader???

• Emilia1980

Jag vet ju att min sambo inte är nån barnmisshandlare :( men det känns förjävligt att jag som mamma ska behöva bli helt totalt överkörd i det här. Vet inte va han fått detta ifrån. Han har också sagt saker som att jag är halvblind, har ett handikapp och att det är hans biologiska pappa ( som han inte träffat eller haft kontakt med sen ett års åldern) som ska ha gjort mig blind......

• Emilia1980

Ska jag hålla barnen hemma då? från skolan och tvinga sambon att flytta ut....känns så extremt

• Emilia1980

Såklart.....Men är det möjligt? att skita i skolgång i 4 månader, det är mer så jag menar

• Emilia1980

Kanske för att JAG vet att det inte är sant....kanske för att det är jag som drabbas.....kanske för att min son mår hur bra som helst och när jag frågat honom om allt det här så säger han att han inte vet varför han sa så....Vem tycker och tror du blir drabbad i det här...bland alla lögner vem e det som kommer i kläm? min son har inget konsekvens tänkande och fattar inte va som kan hända. 

• Emilia1980

Ja har tagit emot all hjälp jag har blivit erbjuden och stretar inte emot alls, absolut inte. Dom vill hjälpa mig med en utredning om autism och adhd. Ja sa ja och gick med på detta.....Vi kommer bli splittrade som familj precis när vi ska ha en bebis till. Vi kommer bo isär och detta kommer barnen verkligen reagera på.

Svar på tråden rädd mamma