• högavisan

Hur vanligt är det att Ägglossningstest visar positivt kring Bim?

Vill du ha statistik så kan jag inte hjälpa dej. Men det visade plus för mej med, typ fyra, fem dagar innan bim.

• högavisan

Ah, jag svarade inte heller. Enligt clearblues kundtjänst så kan ett positivt test bero på tre saker: ägglossning, hormonrubbning (minns inte namnet) och graviditet. Jag ringde och frågade eftersom jag trodde det var nåt fel på antingen mej eller testet. Eller båda. Men jag var bara gravid. Skrattande

• högavisan
    Saken86 skrev 2013-11-07 20:47:12 följande:

Jasså?? Hihi  vad spännande!! :)
    När fick du plus på Gravtestet då?

Tänkte för mitt var ju negativt. Fick du plus på gravtest då också? :)   

Jag fick plus på gravtestet samma dag som förväntat mens. Jag tog ägglossningstestet för att jag kände mej konstig, vårtorna ömmade och tjejmagen kändes konstig. Illa mådde jag med som bara den, och det kvittade hur mycket noavlucol jag åt så gick det inte över. Ibland är man bara stendum, det är lika bra att erkänna. Solig
  • högavisan
    Saken86 skrev 2013-11-07 21:04:49 följande:

Hahahaha okej! :) Gulligt att du orkade svara iaf, Tack! :) Är du gravid nu eller har du redan fått?? :D

Ja, jag får väl försöka ha is i magen och se vad som händer på Lördag. Antingen dyker röd-djävulen upp eller så får jag ett fint plus. Herregud. Vilka långa dagar att vänta!!! Nervös som sjutton :D  
    Jag är gravid nu, vecka 25. Så min pinsamma dumhet är inte alltför långt bort. Skrattande

Jag ska hålla både tummar och tår för dej och hoppas på ett plus!!! Solig 
Svar på tråden Hur vanligt är det att Ägglossningstest visar positivt kring Bim?