Inlägg från: Patricia4 |Visa alla inlägg
  • Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

vargzaga skrev 2013-11-19 10:39:14 följande:

Hej!

Får man hänga här med er alla som är lite äldre gravida. Själv är jag 42 år och väntar en liten gosse, som är beräknad till den 10/3.
    Har en vuxen dotter på 21år, maken har en på 17år. 
    Vi har försökt att få ett gemensamt barn i drygt 11år, även gjort misslyckade IVF. 
    Detta barn är så välkommet och efterlängtat, då vi totalt hade gett upp allt vad barn heter, sen flera år tillbaka. 

Grattis till den efterlängtade och oväntade graviditeten! Vad härligt med en gemensam baby efter alla försök ! Verkligen stort och mäktigt ! Gjorde ni nåt annorlunda, eller vad tror du gjorde att det gick vägen nu?
  • Patricia4

Nu blöder jag igen och allt är nattsvart. Har ringt gyn och privatgyn och jag blev erbjuden tid nästa vecka:((

Orkar inte med den här oron längre !!! Är så arg på sambon med som sover hela nätterna och åker till jobbet som vanligt. Känner mig så ensam och tvivlar på att nånsin orka gå igenom det här en gång till. Har mensvärk och väntar på missfall. Inga klumpar än. Sorry för ett deppinlägg.

• Patricia4

Hej tjejer

Tror att missfallet är ett faktum nu. Blöder kraftigt och har ganska ont. Ungefär som mens. Vi har bestämt oss att försöka en gång till. Vi får se. Just nu är allt deppigt. Irriterar mig på pappas kommentar och att han kommer bli så nöjd...! Hoppar tillbaka till andra tråden.

Ni får hålla denna tråden levande tills jag är tillbaka igen. Lycka till alla!

• Patricia4
    Scarlett01 skrev 2013-11-22 09:33:22 följande:

Min telefon måste ha gjort autokorrekt, ska ju naturligtvis stå Patricia!!!

Lider med dig Patricia! Men nog ska du hå och kolla på tiden nästa fredag i alla fall? Jag har ju hört om de som blöder ganska mkt, så länge det inte är klumpar som kommer... Men det är klart man vill förbereda sig på det värsta smile4.gif Styrkekramar!!!
    Jo jag behåller tiden , om inget annat så för att se om allt är borta. ...
  • Patricia4
    Scarlett01 skrev 2013-11-22 10:30:55 följande:

Ja... Om det är det värsta som händer så hoppas jag att vi ses här snart igen!! Hur långt har du gått nu?

Ja det vet jag inte v7 eller 8 ...blev ju bakåtflyttad en vecka. ..

Jag har hört och läst om många som blödigt och fått behålla men för mig har en blödning alltid betytt missfall.... Men inga klumpar vilket förbryllar..,
  • Patricia4

Nu lämnar jag tråden för ett tag, håller tummarna att jag snart är tillbaks. Lycka till tjejer! Tack för ert stöd!

• Patricia4

Men tjejer ni MÅSTE ta hand om tråden nu och fortsätta prata om era små pyren. Vi måste ju ha nånstans att återvända till:) litar på er :)

• Patricia4

Säger lite försiktig hej igen . Fick ett svagt plus på clearblue imorse och tre svaga streck på testlagrets igår:)))

3,5 vecka efter missfallet!!! Har testat negativt emellan och har mått riktigt illa i tre dgr nu. Har aldrig mått illa såhär tidigt förut:) mitt tredje augusti barn !

• Patricia4
    Snowgirl skrev 2013-12-19 08:20:50 följande:

Välkommen tillbaka till din tråd Patricia! Grattis!

Ja vi är chockade men glada :)

Nu ska jag läsa ikapp tråden:))
  • Patricia4
    Smulpaj skrev 2013-12-18 10:31:45 följande:

Hej...

Såg den här tråden och blev så glad.. Är 37 år, blir 38 i januari och är i vecka 7.
    Hoppas jag får vara med?

?Michaela 940914?Daniel & William 960609?Emma 020119?Angelina 050809?Isabelle 110713
    Välkommen !!
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35