Gravidtråd för oss som är över 35
Jenny gr: såg denna på fb för ett tag sen.. Hur gullig är den inte??!!
Jenny gr: såg denna på fb för ett tag sen.. Hur gullig är den inte??!!
Jag e i vecka 37 och känner mig rätt osmidig om man säger så. Kan knappt promma utan en massa sammandragningar :o
Ha ha ja just nu inne i en period av andfåddhet & trötthet. Totalt orkeslös! Kan sova hur mkt som helst, fast det e ju ingen skönsömn direkt :o Jag längtar efter bebis :) Har du fått flera missfall P? När har du bf? Och du TP? Vagnen kom hemlevererad idag på morgonen, ska bli kul att packa upp och montera ihop ikväll.
Vi köpte en Emmaljunga Viking, ngn mer som kör den i år? Jag tycker den är så liten o söt :))
Vi tog en marinblå....köpte till en vit skinnsufflett så jag kan variera lite. Jag vet att jag ska få en pojk(kan ha påverkat mitt val lite ??) Gillar svart o turkos oxå. Tog ett vitt chassi oxå, kul med ngt annat. Jag tycker vagnen är superfin!!
Med risk för att låta helt som en rookie... Vilket jag ju också är :-P... så undrar jag vad som är skillnaden mellan hard lift och soft lift? Kan någon vänlig själ förklara lite barnvagnstermer för mig
Hej Preggos! Kan inte låta bli att kika in här ibland och se hur det går för mina gamla trådkompisar :)
Ser att ni diskuterar barnvagnar. Har aldrig kommit så långt att jag börjat kolla in det men ramlade över en för ett tag sedan som jag gillade skarpt. Den är kanske inte den mest praktiska men o så fin! www.silvercrossbaby.com/Classic-Prams/kensington/navy/
Lite dyr kanske...