• MariaMaria01

Så jävla arg

Hej alla, Behöver bara skriva av mig. Jag och min kille har försökt att bli gravida i 2 års tid. Förra våren gjorde vi en utredning som med resultat att det är inget fel på oss. Men pga att vi försökt sålänge så satte de oss i kö för IVF. Sen var det tack och hej och inget mer sagt från vår utredningsklinik. Nu börjar det närma sig IVF (ska göra i Januari) Jag har inga nära som gjort IVF tidigare så jag har vart rätt ensam i mina tankar och funderingar. Forum här på familjeliv har jag dock läst.

Min vän berättade för mig idag att under tiden hennes kollega stod i kö för IVF så testade de insemination (de fick samma diagnos som oss =hittade inget fel) De blev gravida på 3 inseminationsförsöket.

Nu till varför jag är så förbannad. Varför berättade min läkare inte för mig att jag kunde testa detta under tiden? och att det är GRATIS!!!! Jag hade kunnat göra 9 inseminationsförsök innan IVF, och kanske varit gravid idag.

Berättade era läkare det?

Kram på er alla 

• Svar på tråden Så jävla arg
  • MariaMaria01

Hej old lady

Hoppas innerligt att det går bra för er denna gången. Nån gång ska väl bli vår tur? Känner igen det där med att känna sig gammal, jag är 32 och känns bara som att det tickar vidare i rasande fart!

Goda nyheter att jag får komma tidigare till min ivf tid, redan nu på torsdag. Några tips inför kommande ivf resa?

Kram

Svar på tråden Så jävla arg