10 dagar kvar till BF! :)
Någon mer som också är inte på sluttampen?
Man börjar nästan bli lite nervös, på ett bra sätt :) Det är så spännande att veta att man snart får träffa den lille krabaten :)
Någon mer som också är inte på sluttampen?
Man börjar nästan bli lite nervös, på ett bra sätt :) Det är så spännande att veta att man snart får träffa den lille krabaten :)
BF 21 Nov här. Seg seg väntan nu ;)
11 Långa dagar kvar till beräknad bf..
Hoppas på slippa gå över, men är inställd på det..
Första barnet.
Har nu milda förvärkar- mensvärkliknande..
Hade starka förvärkar i förrgår men dom avtog =(
Varit inne för en koll då bebis rört sig mycket slött o mindre. Läs mer här..
viktoriasliv.blogspot.se
Har 19 dagar kvar tills Bf, andra barnet. Redan fixerat. Tryck neråt och förvärkar,
får se när bebis kommer tror tidigare. Någon mer som tror sig få snart? :)
Fullmåne inatt, nu kör vi brudar ;) är nästan säker på att en stor del av slemproppen lossnade igårkväll, fick lättare förvärkar efter som varade större delen av natten och nu verkar de vara på g igen. Hoppas det betyder något :D
Själv är jag + 9 dagar idag :(
Och jag vill bara få ut den och få veta vad det är som gömt sig där inne så länge....
Crap, det är ju inatt det är fullmåne :D INATT KÖR VI!!!!!!
Bf dagen är här!
Inte mycket till tecken att nått är på gång! Förutom två starka förvärkar ganska tätt efter varann i natt o sen en till nu på morgonen. Annars har jag ju haft flera timmar emellan förvärkarna.
Men nu var det en timme sen så nja... Nej inget tecken alls på att nått är på gång!
Fick iaf reda på när vi var inne i fredags att jag har en hel del sammandragningar. Jag som trott att det var bebis som tryckte sig uppåt med rumpan typ. Nej det var livmodern! :) så sammandragningar har jag flera i timmen men dom gör ju ingen nytta så.
Värkar hela natten som håller sig i än...
5-7 min som är mellan 1-2 min långa ajajaj!!!
Tagit en varm ducsh å precis 2 alvedon.. Ska nu försöka sova lite..
Om det fortsätter så ringer ja förlossningen sen..
Vem vet vi kanske har våran skruyy hos oss imån =)
Tick tack, tick tack.. hade BF i torsdags o väntar än.. Vad gör ni för att sysselsätta er?
Bf + 2 idag, inga bebisar i sikte.. Varför vill de inte komma ut till oss!? :( måste ju vara bra mycket trevligare här ute än där inne tycker man..