• Bubbliz

10 dagar kvar till BF! :)

Någon mer som också är inte på sluttampen?

Man börjar nästan bli lite nervös, på ett bra sätt :) Det är så spännande att veta att man snart får träffa den lille krabaten :)    

• Svar på tråden 10 dagar kvar till BF! :)
  • jennii89

Lyllos dig!! :) jag har 100 dagar kvar innan jag är sär du är nu o jag längtar ihjäl mig!! :) ville bara skriva det :) kram o lycka till :)

• Bubbliz

Tack! :)
    Och lycka till när det är dags själv! :)
    Det kommer gå fort för dej för det blir mer och mer saker man kan börja förbereda och pyssla med :)  

• MissEvo

Har 5 låååånga dagar kvar till bf. Men har en känsla att jag går över tiden Den här gången :)

• Fru xx

Jag har 8 dagar kvar till BF, hoppas det inte drar över allt för mycket! Börjar kännas tungt o otympligt nu...

• Bubbliz

MissEvo när fick du förra gången?

Min son kom fyra dagar tidigare.
    Ja otymplig är bara förnamnet haha     

• Ett litet mirakel

10 dagar kvar till bf idag! Så imorrn ensiffrigt! :) Har en son på 2,5 år så denna gången tycker jag ändå att tiden gått fort!! Är väl beredd men samtidigt inte på nått vis?!?

• josefyyyn
    Ett litet mirakel skrev 2013-11-08 21:44:03 följande:
    10 dagar kvar till bf idag! Så imorrn ensiffrigt! :) Har en son på 2,5 år så denna gången tycker jag ändå att tiden gått fort!! Är väl beredd men samtidigt inte på nått vis?!?

Vad komiskt! Vi har samma bf-datum och såg på din presentation att du också plussade den 8 mars, vilket sammanträffande haha! :) Vill någon följas åt på instagram så heter jag josefineallgren :)
Svar på tråden 10 dagar kvar till BF! :)