(PCOS)
Har också pcos och försöker... Ätit första kuren med pergo nu och hade äl i helgen så väntar tålmodigt på att få göra gravtest!
Kör dock inte lchf, har ett par kg för mycket men inte mer än så... Så hoppas de går vägen ändock:)
Har också pcos och försöker... Ätit första kuren med pergo nu och hade äl i helgen så väntar tålmodigt på att få göra gravtest!
Kör dock inte lchf, har ett par kg för mycket men inte mer än så... Så hoppas de går vägen ändock:)
Skönt att lchf funkar då! Testat metformin? De säger många att de hjälper en att gå ner i vikt, har testat de själv men orkade inte tre tabletter om dagen dock så märkte ingen skillnad men ligger ganska stabilt på min viktkurva iofs, kan ju vara värt att testa... Fick regelbunden blödning med, vet dock ej om de bara var mellanblödning eller mens..
Mens var tredje fjärde månad är bra ändock, jag har kanske en gång om året bara, heelt omöjligt att hitta ÄL då, så de är ju helt ok ändå... Bra att ivf finns men vi hoppas nu att pergo funkar!! Fick nyss reda på en vän som var gravid, längtar så tills man kan göra ett gravtest, är dock negativ och tror inte det blir något:(
Theblueocean: Jag har ju också pcos och jag får alltid svaga streck på äl-test. De var ytterst en aning starkare den dagen jag faktiskt hade äl enligt vul... Strecket var inte lika starkt som kontrollstrecket så var väldigt svårt att se... Jag har kört med testlagrets...
De är ju bara att testa ett test då och då, även om du inte tror du har äl och se om du också alltid får svaga streck. Isåfall är det viktigt att följa upp på VUL och ligga i när de visar ett större ägg:) blodprov går nog med:) lycka till!