Pergotime november 2013, tagning ett: action
Vad får ni andra för biverkningar?
Vad får ni andra för biverkningar?
De ringde upp mig i går på eftemiddagen, jag fick en telefontid 9 jan med han som startade utredningen. Och om jag tyckte att jag fick för mkt biverkningar så skulle jag inte äta dom denna månad.
De bästa med tabletterna är att man kan få egen äl när man tar en paus, tabletterna sitter i månaden efter, så man kan hoppas kroppen fattar de! Va så jag blev gravid i aug, vid en paus.
Jag kör paus nu i dec, har bim 17-19 dec!
När har ni andra bim?
Inte gravid stod det på CB-testet idag... Bara att kämpa vidare...
Novabusen- det har min sambon med! Lite mindre antal och dålig rörlighet!
Har inte läst så noga, men en läkare borde väl veta tycker man vad dom ska användas å inte!!
Majken33- jag hoppas att en läkare vet vad vi får äta å inte. Sen har jag läst på sidan där vi kommer göra ivf om de inte tar sig, att vi med pco har bättre utgångspunkt!!
Novabusen- frågar du din läkare, så skriv gärna svaret här!!
...han bestämde sig för övrigt just för att det var bäst om vi gjorde slut all together när vi ändå var i farten, så... Från utredning och jävla hormonbehandlingar till singel och hemlös över en eftermiddag...det är grejer det!
/näråjagärintebitter
Tack för stödet tjejer!
Sitter här med massa biverkningar av pergon och roddar med bostad och flytt och allt. Har nog aldrig mått såhär dåligt och kännt mig så sviken förr! :(
GRATTIS till plussen! <3
Jag tycker det är bra att ni börjar plussa för det ökar ju chanserna för mig nästa gång ;)
Är det någon som provat grapefruktjuice och hostmedicin för att få bättre sekret? Isf vilken hostmedicin? Vi bestämde att vi ska köra en kur till, med ägglossning på juldagen/annandag jul och bim 13 jan (35 dagar) Fick ju mens 4 dagar sent nu med pergotime. Så nu ska vi maximera denna månaden! Får jag ägglossning från fel sida igen nu blir jag galen!
Ursäkta frågan, men mellan äl och mens får ni väldigt mycket flytningar då av pergotime?
De känns som jag typ kissar ner mig ibland:/