• TheStrange

Pergotime november 2013, tagning ett: action

Var förövrigt hos gyn idag, och hade en ensam äggblåsa på typ 24mm, och troligtvis äl i morgon. Har SVINONT i höger sida ikväll, så skulle inte förvåna mig om jag ägglossar typ nu. Var tvungen att ta alvedon för att kunna jobba...! :S

• TheStrange
    Novabusen skrev 2013-12-19 06:52:18 följande:
    Va skönt att ni pratat ut då :) Hoppas han kan ta det med ro nu då. Jag vet inte hur länge ni försökt men vi har försökt över 2 år och det tär ju på båda psykiskt. Men till slut ska det väl gå tycker man.

Mys på nu! <3
    Vi har försökt i typ 1,5 år. Ja, det är jättepåfrestande verkligen. Trist bara att det ska bli värsta dramatiken och storbråk bara för att man så gärna vill ha en bebis...
  • TheStrange
    choklaa skrev 2013-12-24 07:31:17 följande:

Lägger i favoriter :) Ska påbörja pergotime för andra omgången i början av februari :)

Välkommen hit! :) Hoppas du inte behöver stanna så länge i den här tråden ;)
  • TheStrange

...en vecka kvar till bim.

...har det inte tagit sig så borde jag få spottings precis vilken dag som helst nu... :/

...HATAR spottings!!

• TheStrange
    Novabusen skrev 2013-12-25 13:10:04 följande:

TheStrange- hinner du ta test innan nyår? För mig blir det nyktert för tredje året i rad! Är så osugen på fest och krafs när man inte kan njuta av det :( Bim 13 jan, suck...ägglossning nu så tre veckors väntan.

Hoppas det har tagit sig för dig! <3

Egentligen ska jag väl inte testa förrän typ den 2:a...men kommer inte kunna hålla mig, så tar nog ett test på nyår... :P
  • TheStrange

Fan, igår sent på kvällen kom det lite blod, och imorse kom det några droppar till. :( Hade kunnat hoppas på nidis om det inte va för att jag haft spottings varje jävla månad... har även som mensvärk och tror inte att det blev nått den här gången heller.

• TheStrange
    Bimbo skrev 2013-12-28 11:12:43 följande:

Ingen tvekan om ett plus idag! Allt känns så overkligt just nu.. är det sant?? Pergotime fungerade alltså första försöket enkelkur. De grav symptom jag har är samma som när jag varit skengravid.. lite ömma bröst och molverk osv.. men det är en sak som jag inte upplevt innan och det är den påtagliga känslan att något ar annorlunda!!! Samt att om jag tittar i spegeln i profil så är livmodern svullen.. jag ser redan gravid ut???!!!! Jisses.. kommer ta ett tag att smälta detta..

Grattis!!!! Fy vad roligt! Kul att vi har fått några plus i tråden nu, så att vi andra kan bli smittade med gravidbaciller ;)
Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action