metda skrev 2013-11-11 21:20:43 följande:
Ingen aning, när jag var på VUL nu sa läkaren att den tredje äggblåsan var 8mm först. Sen ändrade han sig till 12mm. Kanske var nått liknande med mig, att det var ovalt...
Har du fått bilder från VULet hem?
Ja jag bad och få dem så jag kan visa nästa läkare (man får inte samma varje gång vid akutbokningar och de sparar inte bilderna) Dessutom verkar jag ha PCO-äggstockar varannan månad så min journal står typ "har pco" "har absolut inte pco" "pco" "inget som liknar pco" VARANNAN MÅNAD, VARANNAN LÄKARE :S
TheStrange skrev 2013-11-12 15:06:31 följande:
Imorgon tar jag sista tabletten...borde det inte kännas nått i äggstocksområdet vid det här laget...? :S Hur har bi andra känt i slutet på kuren?
Jag kände ingenting förren ett par dagar efter sista tabletten.. iaf inte kring äggstockarna.. vänta ska du se att de kommer!
metda skrev 2013-11-12 19:14:38 följande:
Spännande när alla verkar ha VUL snart. Jag har VUL igen imorgon, hoppas på att ena blåsan inte har växt så jag bara har två växande, annars blir det förbud och helt kört denna månad... :(
Jag har VUL igen på torsdag.. jag vet inte riktigt vad dem ens ska försöka se då?
SaraBN skrev 2013-11-11 21:47:30 följande:
Sötnos, jag fick fullt utslag på ältestet idag kl 19. Hur gick det med ditt kvällstest?
INGET igår och inget idag! Frågan är om jag inte missat det.. men ändå konstigt för jag försöker även följa mitt sekret och det är först idag som det slutat vara mjölkigt - och det ska ju vara genomskinligt för ÄL.. dag 19 (som brukar vara min temphöjning) är på torsdag för mig så jag hoppas sååå jag får utslag imorgon på testen