• RockTheRebell

Pergotime november 2013, tagning ett: action

Hej! "kul" att hitta er! Ni förstår nog hur jag menar. Känns bra med fler lika. Vi fick en son på pergo nov11 som föddes och Aug12 det var första försöket. Sedan fick vi en son till på pergo första försöket mars 13 som skulle bli född nu till veckan. Men vi fick föda lillebror på midsommar på grund av oturliga komplikationer som hade gjort att han levde till förlossningen men skulle dö då. Allt var otur och skulle blivit mens/mf men när min kropp blir gravid behåller den. Men nu har vi alltså inte lyckats själva på 10 månader nästa månad så då är det pergo igen. Hoppas det funkar för er!

• RockTheRebell

Mindröm90 ja vi känner nog igen oss i varandra allihop. Jag har bara positivt från pergo hittills men det kan ju vara Lucky-show också! Får alltid dock ont i njurarna någon dag eller 2 innan det är idé att testa om jag är gravid. Och då är det alltid så.

• RockTheRebell

Mensen kom idag och jag har alltid vita innan mens. Men när jag gravid är det som vatten och känns som mensen ska komma hela tiden.

• RockTheRebell

Jag är 25. Vi hoppar pergo till bim på jul för att då vet jag mens kommer så behöver jag inte bli ledsen för det inte funkade. Men tar pergon från alldeles efter jul istället. Så funkar jag har jag kommit fram till. Vår son fick vi gravtestet med + några dagar innan jul fast Bim var 24e. Bästa julklappen någonsin. Det var vår första och hittills enda pergokur.jag sätter lite för stort hopp till nästa pergokur pga lyckat första försök.

• RockTheRebell

Jag har vänner som absolut inte vill ha december barn, Jag kunde resonera så själv tidigare men som du skriver Majken33 så skiter jag i när bf blir bara bebis är hel och frisk. Vår förra grav skulle ha bf november för 1 vecka sedan och det kändes helt ok. Första sonen är född först i september och det var lite sådär att vara höggravid augusti men resten av sommaren var jättebra! Men vad som kan krävas för en frisk bebis så kan jag spy i 40 veckor och ha ont här och där. Bara det inte behöver avbrytas.

• RockTheRebell

Förlåt Sarah74 du är inte osynlig, men jag kände inte jag hade något på lager igår att hjälpa dig upp med. Men jag reflekterade över din text och skev läkare till att ta betalt för det.

• RockTheRebell

Grattis till plussen! Och fy fan The strange :/ hoppas han inte visste var han har hjärnan bara en stund och resonerar över natten

Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action