nihka skrev 2014-11-29 13:12:58 följande:
Då ska jag se hur mycket demagogen bemötte eller bemötte sakligt i mitt inlägg.
En ursäkt för sådant som "dum" och "batikhäxa" - NOPE
En rättelse för "dum", "batikhäxa", "lögnhals" - NOPE
Den manliga demagogen nämner visserligen inte något denna gång om mina "polare" men kan ändå inte avhålla sig från att vända sig till ett fiktivt kollektiv "ni", där jag antar att jag avses ingå, med diverse beskyllningar. Same shit.
Han fortsätter med berätta att han anser att Palestina ska ha rätt till en egen stat och att detta skulle var orsaken till att misstankar om nazistiska sympatier riktats mot honom - en "logisk" slutsats baserat på ett felaktigt resonemang.
I stället handlar kritiken från min sida om förvar av nazistisk retorik och källhänvisning till sajter med nazistiska kopplingar.
Kritisera den som använder uttryck som "judemedia" och "juden Aschelberg" istället för att kritisera den som lyfter fram att personer i den här tråden använder språk som uttrycker ett nazistiskt synsätt - denna förfrågan från mig bemöts med att jag istället ska ska" "klandra den som lögnaktigt påstår att jag kallar RA för "jude". Visst. Citera detta påstående så ska jag bemöta det.
Nej, det var inte mycket du bemötte sakligt eller ens bemötte.
Du behöver skriva inlägg som mer har karaktären av svar på de inlägg du citerar.
Har du förstått?
Det spelar tydligen ingen roll vad jag säger. Trots att jag inte har det minsta emot judar, så är jag tydligen nazist. Hur trovärdigt låter det?