Rataxes skrev 2014-07-22 12:50:35 följande:
Nej det är så, när jag skådade i min miljöpartistiska F!-kristallkula såg jag ett antal raggarbilar köra fram, varpå massor av svennebananraggare vällde ut, satte sig på huk och krystade samtidigt som de mässade "skyll på blattarna och zigenarna, skyll på blattarna och zigenarna"
Så måste det ha gått till...
Alltså, jag blir så jävla less. Förutom de stora, övergripande konsekvenserna av invandringen - utarmningen av våra resurser som drabbar främst våra egna svaga grupper, samt den ökande kriminaliteten, gängkrigen, våldtäkterna o.s.v.. Så sker det massor av sådana här "mindre", men ändå tillräckligt obehagliga, incidenter överallt i Sverige nu, som vi skulle ha sluppit med stängdare gränser.
Bajs, nedskräpning, stora barnaskaror som tar över gårdar och lekplatser så att våra egna barn inte kan leka där, allmän oreda, rökning på allmän plats (där även vårt eget WT hjälper till, men invandrarna är överrepresenterade), slemmiga grabbgäng som antastar unga svenska tjejer på nattklubbar...
Här i mitt bostadsområde t.ex., ser jag PRECIS vilka det är som struntar i att sopsortera, och bara slänger soppåsarna med alla slags sopor i, i vilken av containrarna som helst. Dessa andra containrar - som inte är för hushållssopor - töms mera sällan, och då ruttnar matresterna där och det blir stank och larver och flugor. Just nu i sommarhettan är det så obehagligt att man man måste hålla andan och gå ut och andas emellan, när man ska sortera sina sopor. En annan sak är, att dom kör in sina bilar på gårdarna - vilket är förbjudet.
Skulle kunna ta tusentals exempel på sådana "mindre" saker som sätter ner livskvaliteten för oss svenskar. Varje dag, om man är tvungen att bo i ett sådant område. Är man inte det, utan kan bo i ett rasrent område, så kan man ju ha en naivare bild.