Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Gert skrev 2014-03-10 19:53:49 följande:
    Du läser i fel avsnitt. Här står det om religionsfrihet och islam.

sverigedemokraterna.se/var-politik/religionen/
    Fel avsnitt? Så religion är inte en del av kulturen. Skitbra. Då vill SD inte ha mångkultur men det går bra att ha vilken religion man vill och islam är inget undantag, det är så du tolkar texterna?

• nihka
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-10 19:56:59 följande:
    Historierevision!
    Det går riktigt jävla asdåligt för dig idag att hitta den ignoreraknapp du så "hett" efterlyst när det gäller mina inlägg. Gråter du åter igen över att ingen svarar på dina inlägg så du måste hänga efter mig?
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 19:56:14 följande:
    Jag ser inte att du attackerar dessa sossar och moderater som du gör med sverigedemokrater.
    Ta och släng ett snabbt öga upp mot trådstartens rubrik. Om du specifikt vill höra folk klaga på andra partier föreslår jag att du öppnar en tråd till det ändamålet.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 19:58:25 följande:
    Man kan tro att de har Henrik Arnstad som mentor.
    Du påstår att de tog upp järnrör för att de var attackerade. De befann sig ingenstans i närheten av "attackaren" när de plockade till sig järnrören. Sedan gick de TILLBAKA mot sin "attackare" beväpnade med järnrör. De släppte järnrören innan de kom fram till sin "attackare" för att de hörde polissirener.

Men de var tydligen under attack och skulle försvara sig. Det är ju pinsamt att det ens ska vara någon diskussion om det här. Det hela finns dessutom på film.
  • nihka
    effemgea skrev 2014-03-10 20:11:26 följande:
    Jag tror det är mer effektivt att ignorera fullt ut.
    Människor som blir bannade från FL blir ju det av en anledning och man måste ju inte konversera med dem bara för att de återkommer med nya nick.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 20:13:13 följande:
    Jag är tveksam till om du skulle klaga på andra partier ändå. Det är det som kännetecknar SD-hatarna.
    Du kan inte föreställa dig att orsaken till att folk tycker illa om SD är för att de ogillar SDs politik. Nä. Alldeles för långsökt.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 20:25:54 följande:
    Du påstår att de tog upp järnrör. Jag påstår att de tog upp ett aluminiumrör, gick några meter och sen släppte aluminiumröret.
    OK. Då kallar vi dem aluminiumrör. Ett var sitt. Tre män.Tre aluminiumrör från en byggnadsställning. Du påstod att de gjorde detta för att de blev attackerade. De hade redan lämnat platsen för det ursprungliga gruffet och var nu på väg tillbaka beväpnade med järnrör som de släppte innan de kom fram bara för att de hörde polissirener. Jag kallar inte det att vara attackerad, men det gör tydligen du.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 20:48:50 följande:
    Jo, men inte från er. 
    "Er"? Jag är ingen kunglighet. Jag ogillar SDs politik och därför ogillar jag naturligtvis partiet.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 20:54:31 följande:
    Ditt sätt att tänka skulle inte hålla i en domstol. Du har inga bevis att de var på väg tillbaka för att attackera. Det hände aldrig, alltså kan inte du veta att de var på väg tillbaka. 
    Men det här är ingen domstol Gert utan en diskussion på FL. Då påstod att de plockade upp rören för att de var attackerade? Hur är man attackerad om personen som "attackerar" inte är i närheten? Var tror du att de var på väg med rören. På finpromenad?
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-10 21:22:08 följande:
    Du förstod inte vad jag menade. Enligt PK-tänket är jag främlingsfientlig, eftersom jag betraktar alla jag inte känner som främlingar.
    Främlingsfientlig blir man inte av att betrakta många som främlingar. Man måste inte vara fientlig mot alla man inte känner. Du kanske är det, men jag är det inte.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?