Varför hatar folk SD?
Digestive, du borde skaffa dig en utbildning och ett arbete så du gemensamt med oss andra bidrar till din egen försörjning och välfärd.
Av dina kommentarer att döma kanske du inte ska satsa på en alltför avancerad utbildning, men det finns säkert något enkelt som passar dig.
Nej, jag arbetar inte - jag behöver inte och inte kommer inte behöva drt på ett bra tag. Har dock betalat skatt så det räcker och blir över för min egen välfärd. På det så bor jag i villa och har en stereo som förmodligen motsvarar halva din årslön och utan att behöva gå upp och jobba idag, som du. Så förklara, vad ska jag med arbete till? För status? På grund av jantelagar? Av ren solidaritet? För att pressa jordens resurser lite extra? För vår statsminister?
Avancerad utbildning? Du lever på 90-talet. Jag laddar ner inspelade universitetsundervisningar ifrån världens alla hörn och ser dem på fritiden emellanåt för nöjes skull och som du nog förstått, har jag en del fritid.
Sådär, kan vi släppa mitt liv en gång för alla nu? Kan tillägga att jag är 33 år. Så, vad har du utifrån ditt lågvattensmärke att presentera för dig själv? Kan med visst förbehåll våga påstå att jag inte vill byta.
Ah, åter till Hells Kitchen. Att jag ens tog en paus för det här.
Iväg och jobba ihop det där som jag redan har skapat åt mig nu, kafferasten är över. Chop, chop..