Varför hatar folk SD?
Dole Bananas skrev 2014-03-24 21:40:30 följande:
Du har rätt, mina åsikter är väl grundande utifrån rådande verklighet och aktuell statistik och kan säkerligen sammanfatta den genomsnittliga Sverigedemokratens utgångspunkt - än om såklart stora skillnader oss sinsemellan föreligger på ett mer personligt plan
Varför du blandar ihop oss med den rök-inpyrda och ointellektuella sekt du själv företräder förstår jag dock inte, man kan läsa valfri krönika av Åsa Linderborg eller Anders Lindberg så har man enkelt sammanfattat ert sekt-liknande lynne i ett svep, det är som att få en smällkaramell av okunnighet, oikofobi och verklighetsflykt uppkastat i ansiktet bara av er blotta närvaro.
Lika obehagligt som fascinerande.
Du sprider rätt friskt med att alla är kommunister vilken av de olika grenarna i kommunismen anser du att vi tillhör? om man skall ta gamla Sovjet som var Stalinister så delade de ju synen på invandring som SD gör även synen på invandrare och intellektuella och olik tänkare. Marxismen är en rätt bra ideologi på pappret allas lika värde osv, sen att den inte funkar i praktiken är j som jag skrivit innan ingen annan ideologi som gör i heller.
Sen generaliserar du rätt friskt bland missbruk med, du vet att de flesta länder legaliserar cannabis, inte för att jag håller med om att det är rätt.
Jag undrar om du vet vad missbruk egentligen står för?
Vissa i Sd skulle ju hållt sig borta från flaskan i alla fall det hade blivit lite mindre pinsamt då.