Varför hatar folk SD?
Först och främst min personliga uppfattning; Vänsterpartiet har klara kopplingar till AFA, de brukar dessutom få demonstrera i vänsterns tåg.
Ungdomsledaren för vänsterpartiet blev avsatt för han ställde sig bakom dessa.
Var har du sett några "järnrörsslödder" på FL? Är du så inskränkt att du drar alla över en kam? Dessutom är det ingen vad jag vet som ens påstått sig ha någon som helst koppling till SD här annan än att de tänker rösta på detta parti nästa val.
Var har SD någon analys som säger att AFA tillhör någon av partierna, denna vill jag gärna se.
Det finns ett par SD-kluster (personer som skriver med fler än ett alias och/eller ständigt återkommer med nya alias efter att de blivit bannade) som skriver här som får järnrörsligans åsikter att framstå som rätt harmlösa.
Jag har numera slutat förvåna mig över att i princip ingen annan sverigedemokrat någonsin har sagt ifrån gentemot dessa. Nu finns det ju lyckligtvis rätt många pk-ister som i stället väljer att markera mot dessa personer - och som skulle markera mot antidemokratiska och våldsbejakande extremism även från vänster om det hade förekommit någon sådan.