Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Nu är det dags igen, Sd i Göteborg vill i sitt budgetförslag försämra så mycket det går för invandrarna och sedan "hjälpa på plats" när de tvingats att åka hem. Allt med parollen "bevara Sverige svenskt". Deras gamla slagdänga har tagits i bruk igen!

wp.me/p2oCcR-3sZ

Är faktiskt tacksam att de nu visar vad de egentligen tycker bakom den putsade PK-fasaden!

• sjuttiofemman
    kenneth768768 skrev 2014-02-16 13:29:03 följande:
    Öh ja alltså som jag fattat SD som parti så vill de minska invandring och se en ökad assimilering, vilket verkar gå i linje med det du länkat. Så jag blir inte så förvånad då jag läser det. Men du är tacksam att de äntligen visar att de vill minska invandring och se ökad assimilering?

Ja så kan man ju vinkla det.

De vill ta bort alla bidrag till invandrare, till invandrarföreningar samt bestämma vad kvinnor inte får ha på sig i hela Göteborgs kommun. Det handlar snarare om att slå undan fötterna på invandrare än nån sorts assimilering.

Det finns inget positivt med assimilering. Såvida man inte är sverigedemokrat.

Varför förtrycka en grupp i samhället som redan har det svårt..?
  • sjuttiofemman

"Successivt bör Göteborg helt stänga för asylinvandring när ett system med skydd i närområden är förverkligat genom FN: s försorg. [...] De asylsökande som inte längre har skyddsbehov och som efter en tid i Göteborg känner att de inte hör hemma här ska uppmuntras att återvända till sitt hemland eller kulturella närområde."

Smaka på den. Först vill Sd göra det så jävligt som det går för invandrare, när de sedan börjar ge upp hoppet om skydd i Sverige så ska de "uppmuntras"

att åka hem. Fy fan, det låter exakt som Tyskland på 1930-talet där judarna förtrycktes på alla upptänkliga vis. De som inte flydde gasades senare ihjäl.

Nu tror jag naturligtvis inte att Sd har några planer på en "slutgiltig lösning" a la hitler men att Sd börjar nosa på fotspåren av historiens värsta brott mot mänskligheten är illa nog!

• sjuttiofemman
    Philipsson skrev 2014-02-16 17:28:17 följande:
    Ju fler inlägg av 75:an och Dorian och liknande imbeciller, desto fler röster på Sd...

Många kan nog tänka sig att rösta Sd bara för den sakens skull. Folk är trötta på pk-mediavänstern, som inte ens är vänster när det kommer till kritan, utan bara upprepar ett mantra som de har fått inpräntat i hjärnan.

I din bruna värld är det nog så. De allra flesta är nog lyckligt ovetande om hur sverigedemokrater försöker förändra i marginalen, i syfte att märkas så lite som möjligt..
  • sjuttiofemman
    kenneth768768 skrev 2014-02-16 15:37:11 följande:
    jodå det menar du visst eftersom du nämner det stup i kvarten.

Stup i kvarten? Det var mer än jag visste. Tror jag bara nämnt det en gång tidigare. Och jag har inte sett ditt nick här tidigare, du kanske har läst mina inlägg som ett av dina andra fejk-konton..?
  • sjuttiofemman
    Breaking Bad skrev 2014-02-16 22:37:13 följande:
    SD vill minska på invandringen. Därför hatar vi dom.

Det tror jag nog inte. Det är pga all rasism som kommer från Sd som iallafall jag avskyr dem.
  • sjuttiofemman
    oOOo oOOo skrev 2014-02-16 23:02:41 följande:
    Är det inte jobbigt att vara så fylld av avsky?

Kan inte vara bra för blodtrycket.

Mitt blodtryck är 120/80, dvs helt perfekt. Men tack för omtanken.
  • sjuttiofemman
    oOOo oOOo skrev 2014-02-16 23:13:56 följande:
    Så skönt, att avsky saker kanske är något som ligger dig varmt om hjärtat.

Ni på högerkanten är duktiga på att sätta etiketter på folk. Trot eller ej, det är inte mycket jag avskyr i denna värld. Men rasism är något jag inte accepterar.
  • sjuttiofemman
    oOOo oOOo skrev 2014-02-16 23:30:26 följande:
    Vilka ni? Etiketterar du mig nu?

Nej det är väl rätt uppenbart vart du har dina sympatier?
  • sjuttiofemman
    oOOo oOOo skrev 2014-02-16 23:43:04 följande:
    Du menar "Ja det är väl rätt uppenbart vart du har dina sympatier?" då?

Vilka sympatier är det jag har och hur kommer du fram till det?

Eftersom du tycks bli oerhört kränkt av att jag påvisar sd's rasism så drar jag slutsatsen att du befinner dig på högerkanten på den politiska skalan. Eller tillhör Sd även om jag anser att det är samma sak. Dessa personer brukar lägga ord som hat, extremism och våld i munnen på oss meningsmotståndare.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?