Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Naiw skrev 2014-05-10 21:57:00 följande:
    Guillou har väl aldrig gjort något annat än svängt med opinionens vindar. Han låtsas vara vänster vän men drar sig inte för att kommentera på någons klädval som han gör i videon ovan "dressman kläder", vad det nu är för fel på dressman.
    Men det är ju inte så allvarligt som att ett rasistparti försöker göra sig så peekåå som möjligt för att fiska röster från simple minded people. Jag menar...nolltolerans? Varifrån kom det så plötsligt?
    SD är så peekåå att många har hoppat av skiten och bildat ett anti-SD-parti

"Vi är inga rasister, vi har ju invandrare som representerar partiet"
    Jomen tjena, alla vet vad "nyttig idiot" betyder. Det enda som lockar de nyttiga idioterna till SD är deras hat mot islam och muslimer. Och SD öppnar den varma famnen därför att de då kan "bevisa" att de inte är rassar. De bara hatar muslimer och det gör väl inte så mycket?
    Men de nyttiga idioterna fattar ju inte att de bara bli utnyttjade av SD på det sättet att de polerar SDs fasad litet och får dem att framstå som "rumsrena". UTÅT. Så länge de nyttiga idioterna får sitt hat mot islam och muslimer (i vissa fall även mot judar) så är de nöjda.

Haha!
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    sjuttiofemman skrev 2014-05-10 21:57:03 följande:

"Skönt att veta att ingen av oss backade iallafall" - och dessa personer sitter kvar i riksdagen...!
    I know!
    Sveriges politik har aldrig känts som ett dagis som när SD kom in i riksdagen. Kom igen Sverige! Ta upp Sverige ur vuxendagisträsket och rösta bort skiten.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Velouria skrev 2014-05-10 22:05:34 följande:
    I know!
    Sveriges politik har aldrig känts som ett dagis som när SD kom in i riksdagen. Kom igen Sverige! Ta upp Sverige ur vuxendagisträsket och rösta bort skiten.
    Rösta bort SD alltså.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Errol Flynn skrev 2014-05-10 22:01:27 följande:
    Följaktligen begår invandrarna 18 procent av alla brott. Men eftersom de bara är 12 procent av invånarna är de tydligt överrepresenterade i brottsstatistiken. Men besöker man ett svenskt fängelse ser man en mycket mörkare bild, en närmast chockartad bild. För bland de intagna på fängelse är invandrarnas överrepresentation mycket större än vad man kan utläsa ur brottsstatistiken. Jag överraskades själv av denna syn när jag besökte Norrtäljefängelset förra året för att hålla ett föredrag. Så gott som alla fångarna kom till gymnastiksalen och det var ju lätt att se att svartskallemajoriteten var enorm (idag 75% på just det fängelset).

Svartskallemajoriteten? Jo jag tackar jag.
    Wow, samma lögn som alla andra "invandringskritiska" drar.

"Jag har besökt ett fängelse och såg så många invandrare!!! "

Män är överrepresenterade vad gäller alla typer av brott. I AAALLLAAA länder världen över...
    Är du man, "Errol Flynn"?
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Naiw skrev 2014-05-10 22:08:51 följande:
    Är det?

Vad som lockar mig att rösta på SD är närmast att de verkar ha en någorlunda sund inblick i ekonomi och definitivt deras motstånd mot EU.

Iövrigt tycker jag det är tidslöseri att försöka argumentera med dig, du är inte mentalt mogen.
    Typiskt sverigedemokraten.

"buhu, du är dum" (personangrepp med andra ord). Tryter argumenten, vännen?

Vari ligger det sunda i SD sifferfifflande?

Den ENDA jädra punkten jag håller SD om är den om EU...
    Nästan nolltolerans
  • Velouria

Hallå, swedish(o)demokraterna. Diskutera er politik istället för att gnälla om blattar på fängelser, andra partier, Guillous historia, när ni blir ifrågasatta. Ni är sååå himla dåliga på att försvara er. Det enda ni försöker göra är att flytta fokus annanstans. Tror ni inte att det är så uppenbart att det för oss andra tyder på NOLL argumentationsbenägenhet, bara "eeeh...du är dum"-benägenhet.

Nästan nolltolerans
  • Velouria

Shit, vad mycket ni har skrivit sedan igår kväll när jag härjade. 

Så Sveriges fängelser är överfulla av babbar, enligt Guillou. Då var det ingen lögn. Jag vet att han är en ärlig människa. Det är därför klippet med hans kommentarer om SD och Jimmie var så bra! Så verklig, så riktig, så sant...
    Och vad som är ännu roligare är att SD är det parti med flest dömda brottslingar. Det ni!

Nästan nolltolerans
  • Velouria

Och ännu roligare är det att uteslutningarna inte avtar. SD är verkligen det svarta fåret i riksdagen. Med all rätt dessutom. De är vargar i (svarta) fårakläder.

Nästan nolltolerans
Svar på tråden Varför hatar folk SD?