Thomas66 skrev 2014-03-10 20:25:02 följande:
Måste bara fråga om du får betalt för att skriva dina monologer? Blir faktiskt orolig när någon bara maler på , kan inte vara hälsosamt om detta nu verkligen är din verklighet.
Nej, jag får inte betalt.
Jag försöker tycka att det är intressant att studera sverigedemokratens känsloliv som det ter sig på FL. Därmed inte sagt att detta är mitt huvudsakliga intresse.
I helgen skrev till exempel Gert att hen betraktar alla som hen inte känner som fiender. tror du att någon annan än en sverigedemokrat skulle ge uttryck för den människosynen.
Jag tycker också att det är intressant med din oro för min hälsa -eftersom den oron ligger i linje med min syn på sverigedemokraters verklighetsuppfattning och överdrivna tro på sin förmåga att ställa diagnoser över nätet.
Dessutom är vi rätt få som ids svara på sektens syn på tillvaron - och många sektmedlemmar straffar ju ut sig från FL men återkommer under nya nick (dock inte du) - vilket innebär att dumheterna ständigt upprepar sig och att man lär sig känna igen olika SD-personkluster. Jag tror lite på att gräva där man står, det vill säga det bär mig emot att sluta skriva här, eftersom det skulle betyda att den bedövande enfalden från SD-orkestern skulle bli ännu mer monoton.
Så jag roar mig med att markera närvaro och ha lite skoj åt varianterna på budskapen "ingen tycker om dig" , "du måste vara sjuk" eller du är en "molotovkastande vänsterextremist".
Bara såhär oss emellan. Så startade jag en gång en tråd om SD:s nedgång och fall. Tre SD-aktivister (alla verksamma i den här tråden) replikerade momentant på varje inlägg jag skrev och påtalade att jag borde söka vård, skaffa ett liv och sluta tillbringa all min tid på FL.
Jag tror ingen av dem hade den mentala kapaciteten att förstå ironin i att jag fick omedelbara svar av dem oavsett vilken tid på dygnet jag skrev mina inlägg.
Se där - en monolog till