Varför hatar folk SD?
Thomas66 skrev 2014-01-05 23:31:54 följande:
Jag gör sällan tummen upp eller kommenterar andra som är tveksamma den invandring vi har. Jag tittar sällan bakåt i trådar heller, så att det skulle ha hänt många ggr är tveksamt.Om han nu är en riktig rasist/ nationalist så lär han inte rösta på Sd , det vet ju du med. Det kanske är moderaten som sedan blev sosse som nu har blivit Sdare och fortsätter sitt näthat : ).
Om jag har uppfattat dig rätt lär alltså per definition en person som är rasist inte rösta på SD och därför lär alla som röstar på SD inte vara rasister?
Vi har en person som skriver "SD 2014" flera gånger under varje nick och som talar om hur "negrer" är beskaffade (Negrer är genetiskt programmerade för att...) och sedan kommer en massa nedlåtande exempel och jämförelser med bl a slöa apor. Men enligt din mening är personen inte rasist eller så röstar han inte på SD. OK.
Jag VET att det har hänt dig många gånger. Jag har SETT det. Första gången jag personligen såg dig glatt ta till alla "klokheter" den här personen hade att säga var i tråden där det uppdagades att han hade stulit en ung, vacker, blond kvinnas bild till sin avatar (någon som kände henne irl postade i tråden och bekräftade det en del misstänkte) och kallade sig för SD-tjejen som inte finns. Så sant - som inte finns.
Har poletten trillat ner än? Även om det är svårt att öppet erkänna att du gått på det så många gånger kanske du har en lite känsla för hur den här typen av uppförande från SDare bidrar till att bygga upp den känsla som gör att den avreggade trådstartaren frågar: "Varför hatar folk SD?"