Varför hatar folk SD?
Santa in disguise skrev 2013-12-23 00:06:21 följande:
Det vet du mycket väl, du har tokanmält inlägg hela kvällen, mina och andras - kommu ... förlåt moderatorerna har därefter stängt av mitt konto och jag har tvingats att skapa ett nytt (med samma namn) är nog inne på fjärde nu för kvällen tack vare dig. Du skapar onödigt jobb både för mig och moderatorerna så lägg ner.Du gör ju såhär varje dag så försök inte spela oförstående.
Två andra människor har efter ditt tjatande om anmälningar talat om för dig att de anmält dina inlägg, men någon typ av blockering förhindrar dig från att ta in det. Eller så är det viktigt för dig att du känner att du har min uppmärksamhet på den fronten.
För sista gången NEJ, jag har inte anmält dina inlägg. Jag har inga problem med att tala om när jag gör det, vilket du har flerårig erfarenhet av så VARFÖR skulle jag börja ljuga nu?
Hur vore det om du höll dig till forumreglerna? Give it a try och se vad som händer? Känna hur det är att ta del i en politiskt diskussion där fokus ligger på diskussion. Du förstör faktiskt ganska rejält i trådana genom att försöka skapa dina egna regler. Sådant bidrar också till att aversioner stärks.