Santa in disguise skrev 2013-12-22 18:06:48 följande:
Tråden handlar om SD och dom har givetvis inget med nazism att göra, lika löjligt som att ta en sådan diskussion i en tråd om Centerpartiet. Nej, jag har inget till övers för nazism men problemet är obetydligt, enligt SÄPOS senaste rapport så är det ju vänsterextremismen som är det största hotet mot demokratin.
Så jag frågar igen, är det inte så att du är ganska tolerant när det gäller synen på vänsterextremt våld? Tror den synen är ganska vanlig bland dina gelikar då dom bekämpar era "fiender" Något skäl måste det ju finnas till att du aldrig fördömer vänstervåldet men ständigt ältar nazism - något du tydligen förknippar med ett socialkonservativt parti som förespråkar öppen svenskhet. (dags att öppna en bok?)
Håller du inte med SÄPO i sin analys eftersom du uppenbarligen tycker att nazism är ett större problem?
Och på vilket sätt har inte SD något med nazism att göra??? Det finns nazistiska rötter och problem med nazister som poppar upp och måste uteslutas vilket inte hade behövts om man hade haft vett på att inte släppa in dem utan närmare granskning.
Jag fördömmer allt extremistvåld och har aldrig själv deltagit i något politiskt våld eller hot, inte ens en fredlig demonstration eller ett litet majtåg.
Kom ihåg att det är ditt lilla fantasifoster att jag är stenkastande vänsterextremist (ett tag proddade du med miljöpartist) och när ens diskussioner tar avstamp i de egna villfarelserna blir det gärna förvirrat med många frågor som jag tyvärr inte kan mata dig med svar på eftersom du hela tiden trasslar in dig i nya imaginära liv åt mig.
Jag befinner mig i en tråd om SD och därför är det SD som huvudsakligen avhandlas.
Du befinner dig i en tråd om SD och då är det i huvudsak jag som avhandlas.
Spot the difference.