Varför hatar folk SD?
På ett F1 forum.
På ett F1 forum.
"Vad artikelförfattarna inte verkar låtsas om är att långt ifrån alla som söker asyl har några som helst asylskäl. Anställda vid Migrationsverket bekräftar att nedanstående lista stämmer. Den gäller olika typer av invandring som migrationsministern kanske har i åtanke, och som han bör se till att hans underlydande myndighet Migrationsverket hanterar så att dessa kategorier inte tar upp plats i asylsystemet under någon längre tid:
Om människskor med så svåra trauman att de kan utgöra en fara för omgivningen kommer hit, vilket sker idag. Hur många vet ingen. Så borde det iallafall vidtas några åtgärder som avser att skydda oss. Finns det öht på agendan eller slussar man bara in alla utan att ens kolla detta, för att det skulle vara rasistiskt????
Det skrämmer mig.
Det finns två saker stör mig f.n. med vissa "öppna gränserna och släpp in alla"- personer. Det ena som stör mig är när det handlar om att man bara utåt vill visa sig präktig, samtidigt som man själv beter sig svinigt mot andra. Det andra är - och det kan faktiskt vara något som dessa personer iskallt räknar med- är de mörkhyade barn, ungdomar och vuxna med mörk hy som är födda och uppvuxna i Sverige- som får betala för hatet som växer mot invandringen. För det är ju troligare de än de "godhjärtade" blonda och blåögda som får ta smällarna. Är det också rasistiskt att tänka så?