Inlägg från: La haine des Arabes |Visa alla inlägg
  • La haine des Arabes

Varför hatar folk SD?

Digestive skrev 2014-01-03 16:55:51 följande:
    www.svt.se/nyheter/sverige/detta-ar-sveriges-...

Om någon faktiskt tror att ingen tjänar på nuvarande situation och att Sverige som nation går helt lottlös ur det hela så föreslås klubbyte.

Använder inte politik för att åberopa image, anarkist här - använder politik som ett verktyg i första hand.

Kan blanda, kan kupera och kan dela ut.
    Källan var alltså för att bevisa att Sverigedemokraterna är det enda parti i riksdagen som grundar sina beslut efter fakta och statistik?

De andra skiter i Sverige och våra medborgare, klarlagt?

Meeeen, man ska inte glömma att de andra tjänar 56.000 i månaden på att vända kappan efter den politiskt korrekta vinden.

En sann anarkist skulle koka över att följa en lögnaktig PK? Du är bara en galen lönedumpande tokliberal, antagligen med för mycket pengar på banken, rosa piké och bakåtslickat hår.
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 17:02:49 följande:
    Människor som önskar bort gränser orkar jag inte med. Så naiv får man inte vara.
    Säg det till vänsterkrigarna här, det här med att tänka finns inte med på kartan.

Men, fina visioner har dom Skrattande
  • La haine des Arabes
    Ermenegildo skrev 2014-01-03 17:07:05 följande:
    Du verkar tillhöra dem som tror på att en debatt går ut på att slänga ur sig så många invektiv som möjligt....

Men annars verkar vi nu ha lämnat de lite allmänt främlingsfientliga och kommit till en tvättäkta rasist som med hjälp av rasbiologi vill rättfärdiga sitt förakt för andra. Fortsätt och skriv du, du är nog en av de mest effektiva när det gäller att skrämma bort vanliga människor från SD.
    Har inte slängt ut några invektiv, däremot försökte jag förklara hur okunnigt det är då okunniga kallar kunniga för rasister.

Det påminner lite om när Annie Lööf satt som en fågelholk i publiken då aktade ekonomen Assar Lindebeck förklarade sambandet mellan migration och ekonomi under ett C-seminarium för hjärntrusten.

Det här är jätteroligt faktiskt: avpixlat.info/2013/10/30/utanfor-den-politiska-korrekthetens-box/

Du får jättegärna kalla fakta för både rasbiologi, fascism, främlingsfientlighet och nazism. Spelar det någon roll då du är okunnig och inte har några argument?
  • La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 17:21:34 följande:
    Tänkte snarare på den här punkten; "• I grundlagen står numera att Sverige är ett mångkulturellt samhälle.". Hihi, ja, typiskt ett parti som inte ens kan få ihop en funktionell skuggbudget.

Ja. naturligtvis - antingen med eller emot och Sverigedemokraterna kallar sig för nationalister och därmed så skiter alla utom Sverigedemokrater i Sverige. Förstår precis. Logik. Det samma som att Sverigedemokraterna hänger ut barnfamiljer och kallar sig för "stolta svenskar" och därmed kan alla som inte hänger ut barnfamiljer ses som "tvekande svenskar". Som sagt, behåll subkulturen som Sverigedemokraterna står för.

Det finns ingen "sann anarkist". Skilj överhuvudtaget på image och politik, lite lättare och allmänt mer sunt så.
    Tja, hittade ingen röd tråd där riktigt. Får be dig ställa ifrån dig din rökiga singelmalt, nyktra till och tänka på dom barn som ska växa upp i landet som du hatar.

Tänk gärna en tanke på dom som förtvinar bort på demensavdelningar och sjukhuskorridorer med. När du nyktrat till är jag övertygad om att du förstår hur transfereringarna fungerar, när pengar läggs på asylmissbrukare, tas dom från svensk välfärd.

Detta beror på att vår budget är begränsad, speciellt nu då allt färre arbetar iom. den massiva asyl/anhöriginvandringen,

Du behöver inte tacka mig, tipset är helt gratis.
  • La haine des Arabes
    Sneeze skrev 2014-01-03 17:33:44 följande:

Jag hatar inte människor som röstar på SD. Men jag känner ett djupt obehag varje gång jag mäter en anhängare till SD, eftersom jag inte har några som helst positiva erfarenheter av möten med dem.
    Nej, jag har ingen invandrarbakgrund eller "osvenskt" utseende, vad nu det skulle vara.
    Men jag har en vän, som efter en misshandel, blivit hjärnskadad. Hen har stora problem med att tala, hen är delvis förlamad och har svårt att gå. Pga av paresen dreglar hen ibland. Hen har blivit väldigt ensam efter misshandeln, hjärnskadorna har gett hen kognitiva svårigheter. I den stad vi bor finns en stor grupp organiserade och högljudda SD:are, de har av någon anledning utsett min vän till deras speciella hatobjekt. Det har gått så långt att hen helst inte vistas utomhus, eftersom de även roar sig med att trakassera hen (och de andra) på boendet. De skanderar, propagerar och verkar ha väldigt roligt åt att skrämma de boende med sin rasbiologi som inte bara handlar om svenskhet, utom om rashygien, dvs inga "idioter", "grönsaker", mongos", cp och andra "värdelösa" individer som inte borde tillåtas födas, än mindre fortsätta leva.'

Kanske är dessa SD:are inte alls representativa för SD i gemen. Men jag har ännu inte mött, sett eller hört en SD:are tala om tolerans, hänsyn och förståelse om det inte handlat om att de ska erhålla det själva.

Men jag hatar inte människor som "är" SD:are. Jag beklagar bara deras historielöshet, brist på empati och oförmåga att se längre än till sig själv.

Jag känner ett djupt obehag varje gång jag möter någon som inte är Sverigedemokrat, däremot respekterar jag sjuklöver-röstarens åsikter trots att personen är väldigt okunnig och historielös.

Men därefter får man utbilda personen, berätta om kommunistiska gulagläger, inbördeskrig och ekonomiskt förfall, sjuklöverröstaren är ofta obildad och indoktrinerad och tar inte gärna till sig korrekt information, men av erfarenhet vet jag att informationen sjunker in hos den okunnige.

Idag är vi ca en miljon Sverigevänner som inte vill leva i en kommunistisk diktatur med våldsamma motsättningar.

(Visste du att kommunismen tagit över 100 miljoner liv?) #pingsjöstedt
  • La haine des Arabes
    sjuttiofemman skrev 2014-01-03 17:44:56 följande:

Hur det står till med sd's så kallade nolltolerans mot rasism har vi sett många gånger. Ju högre upp i hierarkin rasisten sitter, desto mindre "nolltolerans" existerar..
    Ojojoj, någon som skriker rasism i debatten.

Bortsett ifrån nutida hatbloggar, 1991 ringde, dom ville ha igen rasistkortet - skulle tydligen till något museum.

• La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 17:47:59 följande:
    Tycker att den ligger över hela inlägget. Sluta försöka kategorisera omvärlden nu, den uppträder bara trång för människor som inte klarar av att hantera bredd.

Som om blå politik inte har haft ett större finger med i det spelet. Den har dock skapat tillväxt och kapital för en god framtid, i en mer omtänksam politik.

Skilj gärna på kommun och nation. Sverige har dubbelt så mycket pengar i omlopp än för 30 år sedan och därtill syns knappt ett spår av inflation.

Som skolgången då.
    Blå politik har inte skapat ett skit, inte röd heller sedan 1975. Skattebetalarna svett har däremot, svettdropparna börjar bli färre - bör vi minska eller öka importen på den lågkvalificerade arbetskraften?

I wanna see the constitution burn
    Wanna watch the white house overturn
    Wanna witness some blue blood bleed red

I wanna tar and lynch the KKK
    I wanna pull and shoot the NRA
    I wanna pay the lobbyists to kill themselves

Murder the government, murder the government
    Murder the government, and then do it again yeah
    Murder the government, murder the government
    Murder the government, and then
    Murder the government
  • La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 18:07:34 följande:
    Troligtvis inte någon aktiv här som har lotten att smaka av frukterna av den blå politiken ordentligt. Fråga dock en bankdirektör om saken. Antingen så sänks aktuell import eller så görs systemet bättre med föregående missförstått land (Kanada) som exempel.

*spelar D-takt på trummorna till* Fast, va?
    Haha, jo en bankredaktör är nog redigt glad över den blåa lönedumpningspolitiken. Tänker inte ens bemöda mig med att fråga en sådan om lyckan

Du menar kanada som hatar invandrade och värdelösa bidragstagare och har skapat ett system därutefter?

Du trummar till detta din gamle skoj-anarkist  Punkande judar

Bara SD som gillar judar nu för tiden, vänstern hatar dom, högern hatar dom och media hatar dom .......

Idag ska man vara en homosexuell muslim för att vara in the spotlight. Själv är jag extremt hatad, bara en värdelös heterosexuell vit skattebetalare, fullständigt värdelös - förr i tiden värnade ju åtminstone VPK om mig
  • La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 18:46:55 följande:
    För att inte tala om de pressade bostadspriserna!

Öhm, pass.

Ok.

Inte lätt!
    Jo, dom pressade bostadspriserna ska vi inte glömma, massinvasionen av araber och negrer har fått katastrofala konsekvenser för Sverige.

Var ett reportage på TV.n i förrgår, de massiva folkförflyttningarna från u-länderna hade tro´t eller ej gjort att svenska ungdomar inte kunde flytta hemifrån längre, ingen ovanlighet att Erik 26 år bor hemma mot sin vilja. Achmed 22 år verkar ha det lättare på den fronten.

Själv då? Bor du i villa eller i bostadsrätt utanför den gyllene mångkulturen? Är du empatisk och godhjärtad med oss andras pengar och trygghet din gamle vänster-anarkist?

Godheten framförallt
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 18:54:59 följande:
    Det är väl haram att vara gay + muslim. En del hävdar ju tom att det inte finns homosexuella muslimer
    Inte i Sverige, är man muslim är man fredad vare sig man våldtar eller spränger en bomb i julhandeln

Vi vanliga svenskar som håller skutan igång är det värre ställt med
Svar på tråden Varför hatar folk SD?