Rikard skrev 2013-12-14 23:12:04 följande:
Hur kan du dra dessa idiotiska slutsatser av vad jag skrev?
Din tolkning av min text ligger så extremt långt ifrån vad jag skrev att jag finner det helt utsiktslöst att du över huvud taget skulle kunna förstå något jag skriver. Det du skriver har över huvud taget inte med det jag skrev att göra. Men så är det väl med er, ni förmår liksom inte ta till er vad andra skriver för att era sinnen är så fulla av er fixering vid invandringen.
Problemet är att du är demagog, eftersom du menar att alla som opponerar sig mot rådande invandringspolitik i Sverige, är rasister.
Sverige är det land i Europa som relativt folkmängden tar emot flest invandrare. Är alla andra europeiska länder rasistiska då?
F.ö. så är ju sjuklövern och etablissemanget dåliga att specificera NÄR en person skulle vara rasist eller inte, trots att de gärna slänger sig med begreppet? Är det om man sätter gränsen vid 10 000/år? 20 000/år? 100 000/år? 1 miljon/år?
Eller är man helt enkelt rasist så länge man inte är för helt fri invandring?
Isf vore ju alla svenska partier i Riksdagen rasistiska, eftersom inget av dem förespråkar fri invandring.
Etablissemanget redovisar aldrig sin egen ståndpunkt när det gäller invandring, utan klandrar bara Sd. Varför motiverar inte partierna i sjuklövern vad de tycker? Hur många tycker DE är okej? De glider på frågan, mörkar, låtsas vara för fri invandring, när de själva verket inte allas är det.