Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2015-01-13 22:56:45 följande:
    Det där har ju JÅ aldrig sagt/skrivit. Det var Aftonbladet som satte den rubriken, så i så fall är det AB du bör klandra. Tänk att...inte ens det känner du till.
    JÅ:

"Allt detta är i dag en del av den svenska verkligheten. Frågan är hur det ser det ut om ytterligare några decennier, när den muslimska befolkningen, om nuvarande takt håller i sig, har flerdubblats i storlek och många av Europas större städer, inklusive Malmö, med största sannolikhet har en muslimsk majoritet. Den mångkulturella samhällseliten ser kanske denna framtid som en färgglad intressant förändring av ett Sverige och Europa som man allt som oftast förnekar ens någonsin har varit ?svenskt? eller ?europeiskt?. Som sverigedemokrat ser jag detta som vårt största utländska hot sedan andra världskriget"

=Muslimerna är vårt största utländska hot

Hur vill du försöka bortförklara vad de andra SDarna sagt då?

• nihka
    Philipsson skrev 2015-01-13 23:26:38 följande:
    Din kompis lägger utsagor i JÅ:s mun, och det försvarar du. Ni är båda diskade för länge sen.
    Så du menar att Jimmie Åkesson inte sagt:

"Allt detta är i dag en del av den svenska verkligheten. Frågan är hur det ser det ut om ytterligare några decennier, när den muslimska befolkningen, om nuvarande takt håller i sig, har flerdubblats i storlek och många av Europas större städer, inklusive Malmö, med största sannolikhet har en muslimsk majoritet. Den mångkulturella samhällseliten ser kanske denna framtid som en färgglad intressant förändring av ett Sverige och Europa som man allt som oftast förnekar ens någonsin har varit "svenskt" eller "europeiskt". Som sverigedemokrat ser jag detta som vårt största utländska hot sedan andra världskriget"

Och att det inte skulle innebära att han ser muslimer och deras förehavanden som "vårt största utländska hot sedan andra världskriget"?

Vem var det som sa så då och vad menade denna person? Enligt din uppfattning då.

Du ser liksom många SDare här en massa allianser som inte finns. Tagga ner. Hela världen är inte emot dig och vän med varandra. Det bara känns så.
  • nihka
    Gert skrev 2015-01-14 10:33:47 följande:
    Dom har ju rätt, vilket terrordåden i Paris nyligen visade.
    Jamen nyss sa du att "Ingen beskyller en hel religion".

Och nu gör DU det.

Heter du Ingen?
  • nihka
    sjuttiofemman skrev 2015-01-15 09:07:08 följande:
    Han kör Björn Söder-retorik, oavsett vad BS hävdar så är det en lögn när han blir konfronterad. På så vis kan BS komma undan med vilka rasistiska och homofoba utspel som helst. Inklusive först bryta mot praxis och sen yla i högan sky när andra motvilligt följer praxis.

Allt är naturligtvis "vänsterextremisternas" fel.
    Kommer undan vet jag inte. Det är ju ytterst få som inte fattar att BS ljuger när han påstår att han inte har sagt något han har sagt, speciellt när det finns dokumenterat.
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-16 04:00:42 följande:

Lite fler skäl till att folk hatar SD - de ljuger och slingrar sig hela tiden. Så mycket för att "hjälpa på plats" alltså:

https://www.interasistmen.se/granskning/sds-hjalporganisation-visst-finns-det-muslimer-som-lider-men-vi-hjalper-bara-kristna/

Right Hand Aid ska man hålla sig ifrån. De sprider fördomar, islamhat och länkar till Avpixlat på sin hemsida så anhängarna kan hämta än mer fördomar och islamhat.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2015-01-18 15:29:40 följande:
    Mm, under en period kanske det inskränker sig till frågan "Är du BS eller MK?" när två aktivister möts.

Enade vi stå, söndrade vi falla, typ.

Jag undrar om det finns några politiska skillnader mellan de bägge kombattanterna? Ur mitt perspektiv tillhör väl båda de mest svenskhetsältande inom SD.
    De är konkurrenter om topplatsen med eget följe för hard core falangen inom SD.

Vem av SDs riksdagsledamöter är inte "svenskhetsältande". Finns öht någon som representerar de "vanliga" icke-rasistiska väljarna som gick över förra valet?
  • nihka
    sjuttiofemman skrev 2015-02-10 12:50:18 följande:
    Japp, det är samma skit som här:
    Jag lägger upp den i tråden "Smutsiga sanningar om SD!"
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2015-02-14 04:17:12 följande:
    Vi som är anti-SD behöver väl knappast fler väckarklockor, det är rätt tydligt vad SD håller på med.
    Exakt!
    sjuttiofemman skrev 2015-02-14 09:47:31 följande:

BRIS reagerar mot ärkerasisten Björn Söder:

expo.se/2015/bris-rasar-mot-bjorn-soder_6796.html

Om inte BS tar bort våldsbejakande och rasistiska inlägg på sin facebooksida så fort tillfälle bjuds innebär det väl att han inte anser att de är våldsbejakande och rasistiska.
  • nihka
    Tom Araya skrev 2015-02-14 00:32:57 följande:

Just nu hatar jag SD lite extra för deras vurmande för Putin och Ryssland.
    Borde inte det vara en varningsklocka för anti-SD'are och samtidigt en väckarklocka för vår säkerhets- och försvarspolitik?

Jag ogillar överlag SDs ideologi som gör att de öht kan hamna i ett vurmande för Putin och Ryssland.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?