Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka
    Gert skrev 2015-01-05 21:22:43 följande:
    17-åringen skrek antagligen kristna ord som "jävla horunge" och "din fitta". Den här människan är även åtalad för ohörsamhet mot ordningsmakten. Det är troligt att hen kommer rösta på Vänsterpartiet i nästa val.
    "Antagligen"?

"Troligt"?

Har du inget du kan belägga?

• nihka
    kenneth768768 skrev 2015-01-05 21:24:03 följande:
    Kanske skulle man börja med utrycken "religions-rasism", "ras-rasism" och "kultur-rasism" i de fall där det är tvetydigt. Och kanske som en början i att folkbilda ang de olika typerna av rasism.
    Nä, det räcker med att man fattar att det alltid handlar om att bedöma individer efter vilka de är och inte efter vad de gör.
  • nihka
    KillBill skrev 2015-01-05 21:27:17 följande:
    Har du kommit fram till att det även finns rötägg bland antirasisterna. Grattis
    Nej, Gert har kommit fram till att de bara finns där.
  • nihka
    Gert skrev 2015-01-05 21:35:10 följande:
    Det finns massor med videor som visar hur antidemokraterna störde Åkessons torgmöten. Det är bara att söka på youtube.
    Är det det du har gjort för att komma fram till att just den här individen  "Antagligen" sagt si och "troligt" röstar så?

Fascinerande källkritik.

Du är alltid lika tacksam att driva med.
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-05 21:25:58 följande:
    Så typiskt SD-tänk - "Vi ska värna om den svenska kristenheten - men bara när den lyder oss: säger den emot oss är den löjlig och PK!!!"
    Jag ser ingen konflikt. SD vill ju tillbaka till den gamla goda tiden och det gäller väl kyrkan också, så mer hets mot muslimer och kanske även lite häxbränningar.
  • nihka
    Gert skrev 2015-01-05 21:42:25 följande:
    Jag är inte ens med i svenska kyrkan, så jag skiter högaktningsfullt i vad svenska kyrkan tycker om SD. Kristendomen är lika goda kålsupare som islam, men jag vill ändå inte att islam och islamister ska breda ut sig i Sverige. Kristendomen har ju inte det problemet i dag. Det finns inte längre några korsfarare som ska sätta ett spjut i alla som inte är kristna. Det problemet har islam idag.
    Är du inte? SD vill iaf att Svenska kyrkan ska ha en "särställning". Kristendom och just Svenska kyrkan anses av SD kulturellt svenskt. Svenska kyrkan har ju inte bett om att främlingsfientligt parti ska vurma för dem men så är det.
  • nihka
    VPK skrev 2015-01-05 21:49:38 följande:

Har ni inga jobb/liv?

Nej, jag är arbetslös/död. Du då?
  • nihka
    VPK skrev 2015-01-07 18:24:19 följande:
    okej, förklarar varför du sitter här så mycket.
    Javisst. Det är svårt att kombinera ett jobb med att vara död och då är FL räddningen undan att ha dötråkigt. Har du fler frågor?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?