Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-11-29 13:13:39 följande:
    Batikhäxor eller för den delen "kärringar" i allmänhet, kan vara såväl kvinnor som män, så där anser jag att Metapedia har fel.
    Jaha. Så både män och kvinnor som inte delar dina åsikter kan du tillskriva det här okvädningsordet.

Källor med nazistiska kopplingar har fel i rätt mycket, vilket är anledningen till att man inte ska hämta sina informationer därifrån och rakt inte hänvisa till dem.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:18:04 följande:
    Det spelar tydligen ingen roll vad jag säger. Trots att jag inte har det minsta emot judar, så är jag tydligen nazist. Hur trovärdigt låter det?
    Bemöt mitt inlägg istället.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:35:35 följande:
    Är det sakligt, menar du, att kalla mig för "nazist"?
    Kallar jag dig för "nazist"?
  • nihka
    Thyla skrev 2014-11-29 13:35:27 följande:
    nej, hen är av feminin person, hum är av maskulin person,
    eller kan du säga humsklig eller hemsklig person istället för mänsklig när ni ändå diskuterar ord :D
    Skämt eller allvar?
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:54:01 följande:
    Lite kul att kolla hur respektfulla människor är. Du "låtsas" ju vara god, men är ett svin. Som Kapten Klänning, typ: En ulv i fårakläder.
    Du kallar folk för sådant som "dum" och "batikhäxa" när dina sakargument tryter och kallar människor för "svin" som omnämner dig "hen" för du anser det respektlöst.

HYCKLARE!
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-11-29 14:07:33 följande:
    Stor skillnad. "Svin" och "batikhäxa" speglar ett uppenbart ställningstagande Så som din kompis använder "hen" är emellertid ett fegt beteende. Så gör "kärringar".
    "Ställningstagande"? Jo visst, kan man kalla personangrepp som "dum", "batikhäxa" och "svin" för "ställningstaganden" och samtidigt mena att omnämnas som "hen" är en stor oförrätt om man är en HYCKLARE!

Jaha så nu har du gått från "polare" till "ni" till "kompis". Man kan tycka riktigt illa om vad du har att säga utan att höra till ett kollektiv.

Tänker du bemöta mina inlägg eller tänkte du fortsätta gömma dig bakom att det inte är någon idé, så fort du ställs mot väggen för allt du kastar ur dig.
  • nihka
    Rataxes skrev 2014-11-29 12:44:57 följande:
    Sammanfattning av vad Nikna sagt i tråden så här långt: SD och alliansen är jättedumma och det är bara jag som fattar nått!
    Vilken dålig sammanfattning. Bara ett rätt av tre. Var har jag sagt något om att alliansen är dumma eller att det bara är jag som fattar nått?
  • nihka
    Svt skrev 2014-11-29 15:42:41 följande:
    Nu antar jag att det är mig du vill utmåla som nazisten ifråga. Inte för att jag vet vad det är som gör mig till en nazist, mer än att du ogillar att man kallar en jude för en jude. Om du inte gillar att våra tidningsdrakar är judiskägda, så tråkigt för dig. Men så är det.

Man kan inte blunda bort verkligheten. Sen om du tycker att det är nazistiskt, så bevisar du bara återigen att NI som kollektiv är totalt historielösa och inte har den blekaste aning om vad nazism är.
    Det går bra att kallar judar för judar när det är relevant, men att generellt använda prefixet "jude" framför judar och uttryck som "judemedia" och "juden Aschelberg"  är ett språkbruk som uttrycker ett nazistiskt synsätt.

Är du nazist eller har du bara hakat på nazisters obehagliga språkbruk eftersom du uttrycker dig så här?
  • nihka
    Svt skrev 2014-11-29 15:52:35 följande:
    Länken sammanfattade begreppet ganska bra. Även om jag skulle kunna dra ner åldern till 35.
    Det är jag övertygad om att du tycker, och det stämmer väl överens med den kvinnosyn du allmänt visat prov på.

Själv tycker jag definitioner som "parning sker oftast med invandrade män. Könshåret på männens skrev får gärna vara längre än själva penisen." visar att den som skrivir definitionen har komplex för sitt kön och tror att det är orsaken till att han inte får ligga.

• nihka
    Svt skrev 2014-12-01 23:50:38 följande:
    Säger du ja,
    Att generellt använda prefixet "jude" framför judar och uttryck som "judemedia" och "juden Aschelberg"  är ett språkbruk som uttrycker ett nazistiskt synsätt.

Detta märks inte minst när man söker på uttrycken och hamnar på exempelvis nazistiska Nordfront.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?