Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

UPPERCASE skrev 2013-12-17 22:25:51 följande:
    Okej. Men då är det ju meningslöst att bemöta något mer från dig för du kan ju inte motivera dig. Återigen så bekräftar du bara vad jag sa; du använder detta som ditt enda argument. 

Jag motiverar mig fine. Man röstar inte på ett parti vars högsta företrädare sysslar med detta och man röstar definitivt inte på ett parti som fortsätter att sammarbeta med den som sysslar med detta:

">

• nihka
    UPPERCASE skrev 2013-12-17 22:32:26 följande:
    Jag har aldrig skrivit det? Jag har heller inte några andra nick så varför denna paranoia? 
    Fucking underbart. nu har du blandat ihop dina nick på allvar. Klart "du" inte skrev det. Det var ju Mattsonnicket som skrev det och Caset svarar.

• nihka
    Thomas Mattsson skrev 2013-12-17 22:35:21 följande:
    Men varför är du inte lika bekymrad över tex Vänsterpartiet? Som du säkert vet så har ju nästan alla VPK.are täta kärleksband till den fascistiska våldsvänstern, nu senast fick ju SDU.ordföranden Markus Allard avgå eftersom han sympatiserade med Revolutionära Fronten

Nu har han sedermera ersatts av Axel Frick och du kan aldrig gissa vilken organisation herr Frick ger sitt gillande till?

Ta daaaaa

petterssonsblogg.se/2013/12/17/ordforande-for.../

Jag menar, Sverigedemokraterna är ju som små söta lamm om man jämför med andra partier. Så om du är så intresserad av missförhållanden i den politiska värden så kan jag inte riktigt förstå varför du och dina nätkumpaner dag ut och dag in ältar samma gamla Järnrörshistoria som inträffade för 4 år sedan. Det är väl snarare ett bevis på att det inte finns så mycket skandaler inom SD.
    För att vänsterpartiet inte har några problem med att erkänna att de är vänster medan inom SD går det trögt med att erkänna att man erbjuder fristad för rasister.
  • nihka
    UPPERCASE skrev 2013-12-17 22:36:37 följande:
    nihka bevisade väl nyss att fakta inte är hennes starka sida, snarare misstankar; spekulation och fantasi.
    Ta upp det med han Mattsson. He´s dying to hear what you have to say.

• nihka
    Thomas Mattsson skrev 2013-12-17 23:28:27 följande:
    Tack för erkännandet om att "vänster" är detsamma som att placera ut bilbomber under meningsmotståndares bilar, vandalisera folks hem - filma det och lägga ut på hemsidan. Misshandla folk, kasta flaskar, stenar och brandbomber under fredliga demonstrationer. Knivhugga folk.

Det är nämligen i det stora hela vad Revolutionära Fronten sysslar med, allmänt vänster liksom.

Där fick vi även ett erkännande från dig om dina extremiståsikter.
    Varsegod Caset...förlåt Mattson Skrattande

Nu kan du skriva en hel roman om mina "erkännanden" och resten av min fascinerande person, men nu ska jag lägga mig så jag orkar upp till en ny dag med erkännanden som att vänsterpartiet är vänster och moderaterna är höger och att de själva inte förnekar det.

Tror att du och du och du är ett riktigt scoop på spåretSkål
  • nihka
    effemgea skrev 2013-12-17 22:56:58 följande:
    Du noterade säkert att Suffering är så i gasen nu att hen inte ens kan hålla rätt på sina signaturerFörvånad

Hur länge tror du han får kackla den här gången. Jag såg att han redan blivit lite vingklippt i en annan tråd.

Bara en tidsfråga innan flera dubbelkonton släcks och sedan det sedvanliga jämret om konspirationer för att tysta bärare av "sanningen".
  • nihka
    nihka skrev 2013-12-17 23:49:13 följande:

Bara en tidsfråga innan flera dubbelkonton släcks och sedan det sedvanliga jämret om konspirationer för att tysta bärare av "sanningen".

Säger du det. Det tror jag också. Och jag håller jävligt mycket med dig. Du verkar vettig.
  • nihka
    nihka skrev 2013-12-17 23:53:24 följande:

Säger du det. Det tror jag också. Och jag håller jävligt mycket med dig. Du verkar vettig.
    Tack. Kommer du hit ofta?

• nihka
    sjuttiofemman skrev 2013-12-19 19:09:18 följande:

Så om en arab bosätter sig i en hydda i skogen och lyssnar till morkullarna så blir hen svensk nog att slippa bli diskriminerad på olika sätt?

Nä, det gick bara på 40-talet när det fanns backstugor med englasfönster. Nu är det kört med en massa utbytt mot något främmande.Skrattande
  • nihka
    sjuttiofemman skrev 2013-12-19 19:44:11 följande:

Frågan kvarstår dock, hur kan en invandrare bli tillräckligt svensk enligt Sd så hen är välkommen i Sverige?
    Jag har ställt den frågan dussintals gånger i olika forum men hittills har inget velat svara. Kanske är det omöjligt att bli accepterad som invandrare av Sd och att Åkesson bara är PK?
    En väldig flitig SD-skribent här menar att "vad som helst men inte MENA" så det verkar hänga på var invandraren är i från.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?