Varför hatar folk SD?
Hur ska Sd hjälpa dessa människor på plats? Var inte blyga nu sd-fundamentalister, vilket fungerande förslag som helst duger.
www.aftonbladet.se/nyheter/article20397615.ab
Hur ska Sd hjälpa dessa människor på plats? Var inte blyga nu sd-fundamentalister, vilket fungerande förslag som helst duger.
www.aftonbladet.se/nyheter/article20397615.ab
Jag är inte så insatt, men kan det vara så att de vill ersätta integration med assimilering?....jag har hört talats om sådana idéer...
Finns det att läsa någonstans eller i inspelade uttalanden?
Lägg märke till att Nihka vägrar svara på om 90% valresultat för SD nästa val är lavinartat eller inte. RIDÅ!
En bra analys även om jag ogillar delar av den. Om nu Sd bestämmer sig för att göra sig av med Hahne så är det ju lite intressant, dels är det odemokratiskt men även märkligt att man vill tysta mer radikala röster i partiet. Hur PK är inte det? Partiet blir mer och mer en del av det etablissemang de säger sig vilja bekämpa.
Det enda rätta vore att låta Hahne hållas och driva partiet ännu mer högerut.
www.aftonbladet.se/nyheter/article20404677.ab
Blodapelsin heter numera röd apelsin.
Vart är hatstormen från Sd och dess svans? Nej just ja, man har ju inte bytt bort något rasistiskt, då bryr sig ju inte Sd om detta.
www.expressen.se/nyheter/blodapelsinen-har-bytt-namn--till-rod-apelsin/
Men nu sade du det där ordet. Att det skall vara så svårt att respektera dessa som mår dåligt av att höra det. Har du ingen empati alls i kroppen?
OT: Det är nåt konstigt med denna sajt numera, iaf för mig. Den drar ned hastigheten på datorn och ibland fryser den helt. Fler som har detta problem med FL?
Eftersom Sd har störst andel rasister inom partiet jämfört med andra etablerade partier så borde det väl vara på sin plats att ta avstånd från de hatbrott som sker i Sverige varje dag? Det är ju uppenbart att Sd har eldat på fientligheten mot minoritetsgrupper.
www.svt.se/nyheter/amne/