Varför hatar folk SD?
Det verkar onekligen räcka för dig
Men så länge du håller dig till att hata på nätet är väl allt väl. För det var väl inte du som var och sköt på mötet om yttrandefrihet igår i Köpenhamn?
Det verkar onekligen räcka för dig
Men så länge du håller dig till att hata på nätet är väl allt väl. För det var väl inte du som var och sköt på mötet om yttrandefrihet igår i Köpenhamn?
Ja? Du argumenterar emot SD, då är man ju tydligen näthatare!!
Alltså, går folk på detta så blir jag f-n mörkrädd. Hur korkade är Sd-väljarna? Inte undra på att dessa lättlurade människor kommer med de mest hårresande utspelen om meningsmotståndare..!
burlov.sverigedemokraterna.se/islam-paverkar-vart-demokratiska-samhalle/
Klok tjej på Twitter: Danskar skjuts ihjäl och skadas i terrordåd och @SvD bekymrar sig för muslimerna. #vilks
Är dina yttringar om Björn Söder tex att betrakta som kärkelsförklaringar? De ser ganska hatiska ut för en som inte lever i en värld fylld av avsky mot andra kan jag meddela dig.
Och nej, det är inte att argumentera när man spammar ett forum med hatiska uttalanden om namngivna personer dag ut och dag in år efer år. Det är ganska klockrent näthat.
Migrationsverkets nettokostnad för invandringen per capita och år: 500-1000kr. För dyrt?
www.barometern.se/reagera/lat-oss-vara-realistiska-kring-invandringen/
Sektmentaliteten.
De anser sig kunna företräda alla svenskar eftersom de är de enda som genomskådat indoktrineringen eller hjärntvätten.
Finns det överhuvudtaget någon sekt i världen med politiska ambitioner som inte följer samma mönster?
Det var exakt på samma sätt när det fanns kommunistiska sekter i Sverige, de ansåg sig kunna tala för alla arbetare eftersom arbetarna var indoktrinerade och alienerade.
När SD då (snart) bränner sina motståndare levande, och korsfäster små barn, tror du de kommer klara av att producera lika snygga videos på detta som IS gör?
Eftersom SD består av lågutbildade män från landsbygden tror jag INTE det, men vi får se. Just nu kan man bara spekulera.
Ett annat problem SD har, eller en annan skillnad mellan SD och IS kanske man kan säga, är att SD inte lyckats få tag i samma mängd vapen och träna upp en lika stor arme' som IS. De sitter säkert och funderar på det. Ngt mob-förråd de kan plundra kanske? Eller börja med illegal organförsäljning på vänster-människor de dödat, för att finansiera inköp av kalashnikov på Blocket?
Men i princip håller jag med dig. De är så gott som lika. Jag tror Jimmy Åkesson snart kommer bränna Gustav Fridolin i en bur. Vilken dag som helst, bara Jimmy blir klar med sin sjukskrivning.
Apropå att Sd menar att muslimer inte tar avstånd från terrorbrott, vilket i vanlig ordning är ett felaktigt antagande:
www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2015/02/18/norwegian-muslims-will-form-a-human-shield-around-an-oslo-synagogue/
Anledningen till att SD och många andra uppfattar det som att muslimer inte avstår från terrorism och organisationer som IS och deras dåd är för att det görs för lite samt att det inte syns och hörs tillräckligt.