Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Kunigunda skrev 2014-09-03 16:40:32 följande:
    Det där har ju gått i vågor. Det mesta hatet, upplever jag, har kommit från SD-försvararna, som t.o.m. i denna tråd önskat ond bråd död åt mina barn.
    Och jag har av SD-försvarare (plural) här önskats "kulturberikning" i en mörk gränd, och har tagit emot hot av olika slag inklusive mordhot i inboxen. Och så en hel massa personliga påhopp och idiotförklaringar som i sig själva är tillräckligt magstaka, men som förstås i jämförelse bleknar i betydelse.

Det är så det ser ut. Jag är inte längre det minsta förvånad.
  • nihka
    Kunigunda skrev 2014-09-03 19:15:23 följande:
    Nej, det är läskigt vad man inte reagerar på längre när sådana hot förekommer. Jag hoppas att du polisanmäler mordhot.
    Nej. Jag är anonym här och vill inte dra igång något som skulle riskera att jag förföljs irl av störda stalkmänniskor. Meddelande till FL och ignorera är min fungerande strategi.
  • nihka
    StackarsMia skrev 2014-09-01 23:13:58 följande:
    Ojdå, någon blir ledsen på valnatten. Gråter
    Vad har en ledsen socialdemokrat att göra med din oförmåga att räkna?

Tänkte du plussa med oförmåga att posta relevanta inlägg?
  • nihka
    StackarsMia skrev 2014-09-01 23:15:02 följande:
    Alltså bör detta även gälla vänsterpartister?
    Givetvis. Samtliga sympatisörer kan skämmas för sina partiavarter proportionellt. SD kan skämmas mest om vi räknar bort systerpartiet SvP som ska skämmas allra mest.
  • nihka
    Aqt skrev 2014-09-02 09:45:50 följande:
    Det där rasist-snacket är bara för att skambelägga tankar om en hållbar restriktivare invandringspolitik , som det är i våra grannländer. Rasism är ett riktigt allvarligt ord som missbrukas mycket i Sverige.
    Tvärtom hör jag ofta människor som inleder med, "Jag är inte rasist, men" följt av de mest hårresande rasistiska påståenden. Tror man att man kan nolla ett rasistiskt uttalande genom att påstå att man inte säger något rasistiskt om hur "dom där" är?
  • nihka
    FDFMGA skrev 2014-09-02 22:26:24 följande:
    Jomenvisst.

Vet inte hur länge du har varit aktiv på FL, men en av de allra roligaste trådarna jag läst här var från en så kallad ung SD-tjej som berättade att hennes pappa också var sverigedemokrat och var på väg att få nobelpris i tågSkrattande

Apropå högskoleingenjörer, alltså.

Tyvärr blev tråden precis som en hel uppsjö av andra trådar från så kallade unga SD-tjejer bortmodererad. Inget sinne för komiska effekter hos våra moderatorer.

.
    Hahahahaha! Nobelpris i tåg.

Tråden var förstås ytterligare ett av SD-Sufferings försök att få folk att tro att det strömmade till en massa unga blonda tjejer till SD efter att de hade "sett ljuset".

Blondiner och nobelpris i tåg. Man börjar ana vad personens våta dröm var. Hahahahaha!

• nihka
    Aqt skrev 2014-09-03 20:48:01 följande:
    Olika åsikter och konflikter förvandlas inte till rasism för att det är mellan olika etniska grupper. Rasism är allvarligt men också ett ofta missbrukat ord som används för att sätta på sig offerkoftan.
    "Jag är inte rasist, men jag tycker vi har släppt in för många svartingar nu" - ett uttalande som betraktas som rasistiskt av människor som inte är rasister och icke-rasistiskt av rasister som tycker att vi har släppt in för många "svartingar".
  • nihka
    StackarsMia skrev 2014-09-03 22:10:55 följande:
    Så AFA, RF och våldverkarna i SSU får frikort? Vad förvånande. Yxa i dörren, mordhot, bombhot, drågrån, misshandel, näthat, smshat, telefonhot, molotovcoctails, vandalism och mer våld.

Bara så vi vet var du står bakom. En mysig yllekommunist.
    Se där ja. Undrade just hur länge du skulle orka hålla dig. Ger dom dig bra mat? Dags för någon att byta nick för sjuhundrafemtioelfte gången. Hej, svejs!
  • nihka
    Kunigunda skrev 2014-09-03 22:29:46 följande:
    Jag är inte Nikha, men jag har också en fungerande moralisk kompass och ett okomplicerat förhållande med definitionen av rasist. Baserat på detta: nej. Detta kan vara ett av få inlägg i tråden som du skrivit som inte syftar till att nedvärdera någon människa baserat på etnicitet, religion, kön eller politiskt ställningstagande. Trist att du ändå ska behöva känna dig osäker över var gränsen går!
    Eftersom klockan börjar dra sig mot sent kommer sannolikt strax långa utläggningar om "negerns" beskaffenhet och lite annat jag ha beskrivit för dig tidigare.

Jag brukar logga ut då och återkommer när moderatorerna har rensat upp efter nattens verbala kräkanfall.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-09-04 08:46:43 följande:
    Du vet väl att det var under sossarnas tid som Rasbiologiska institutet instiftades...?
    Du vet väl att många SDare var sossar då. Jaså lever inte de människorna längre. OKI

Däremot är de rasbiologiska kommentarerna från SDare på Avpixlat högst, HÖGST levande!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?