Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-01-19 22:42:04 följande:
    Det tycks inte vara straffbart att diskriminera pga politisk åsikt:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article18202821.ab

Och om nu Ekeroth inte kunde hålla sig utan förolämpat någon så är han ju inte oskyldig. Klart är att folk applåderar när han går ut, han är inte omtyckt iallafall.
    Det säger mer om dem som applåderar än om Ekeroth faktiskt, om vi nu utgår ifrån att han inte förolämpat någon (annat än genom att våga visa sig ute).
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vitrysk hockeyhjälte

REVA var knappast lika med "spontana legkollar" heller - jag tror knappast att 10 procent av alla med "utländskt utseende" i T-banan är illegala invandrare. Har för mig de fick träff i en kontroll av tio.

• Vitrysk hockeyhjälte
    Valkyrian Brunhilde skrev 2014-01-21 02:01:27 följande:

Efter våldtäkten ....

Nihka växte upp i en blodröd familj, veckopengen var lik, portionerna var var lika och tom sovtimmarna var lika. Hin bodde i ett kollektiv dom första sexton åren innan hon rymde, hin hade ledsnat att se sin fars och sin farbrors yviga buske kring frukostbordet varje morgon. Mamma Anita sa inget - hon nickade och förstod.

Med Sara rymde nihka och det blev några vidlyftiga år .. men värderingarna satt kvar.

Nihka vaknade upp på psyk den 24.e Januari, hela natten hade hin skrikit Sluta Achmed, sluta Abdraaman, sluta Mohammed. De muslimska "Flyktingbarnen" hade utsatt nihka för ett brutalt våld och läkarna tvingades söva ner nihka för att undvika hjärnskador.

Hon satt skakande som ett asplöv i sin rullstol på morgonen, med ett blödande skrev och en flackande blick när läkaren gav hennes dom ....

Plötsligt ringde Yvette, en ung kvinna med fräknar och piercingar och som nihka endast haft sporadisk kontakt med innan - hin var med i en vänsterextrem organisation som hette Yelah. Yvette var helt uppgasad över en demonstration som skulle ske nästa dag - de skulle "krossa fascismen" "fascisterna var där"

Nihka slängde igen telefonen, gav läkaren en ond blick, slet ur sitt dropp och sprang allt för vad hennes liv var värt. I hennes tankar fanns ett enormt hat emot dom jävla negrerna och araberna som förnedrat henne mer än någon annan människa .. men stundom kom blixtar i hennes huvud "vi är alla lika" "socioekonomiska faktorer" "allt gott har kommit utifrån" .... Sahlins ord ekade i hennes huvud innan slog upp porten Vad har vi?

Krossa fascismen skrek nihka då hon i vit sjukhusrock slog upp portarna till avdelning 4D på akutpsyk ..

Några timmar senare mötte hon upp Yvette och Benny på stortorget. Med fast blick, haltande gång, en blodig binda och ett plakat med texten "ingen människa är illegal" gick nihka med stolthet fram.

Fortsättning följer .....

Sigurd betrayed me ...
    Du är en djupt störd människa. Dina föräldrar måste vara stolta.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Errol Flynn skrev 2014-01-21 10:37:04 följande:

Protesterar för att det hör till? Det lät udda.
  • Vitrysk hockeyhjälte

Vad är det här för jävla stenåldersfasoner? Att protestera "för sakens skull" fast man ändå vill ha sex? Nä för fan, nej är nej. Säg det inte om ni inte menar det. Detsamma gäller givetvis vid omvända förhållanden.

Puckon.

• Vitrysk hockeyhjälte
    Valkyrian Brunhilde skrev 2014-01-21 10:50:35 följande:
    Det var verkligen inte snällt sagt. Mina föräldrar är väldigt stolta, dina?
    Ingen aning. Helt missnöjda tror jag inte de är.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-01-21 12:00:34 följande:
    Ingen har någonsin protesterat med mig. Hade de gjort det hade jag slutat. Jag spelar inte den sortens spel; så har jag aldrig varit anklagad för våldtäkt heller. Vill man spela spel får man sätta sig med Yatzy eller nå't, inte försöka ha sex.
    Jag brukar försöka få sex när jag spelar Yatzy. Fyra-fem sexor på övre halvan av spelbladet och den där bonusen är ju närmast garanterad...
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-01-21 12:31:19 följande:

Om jag inte missförstår dig så tror jag vi är överens för första gången!
    Du missförstår mig inte. Jag har, inte bara i sexuella sammanhang, jävligt svårt för folk som kör såna här "spel" och säger något annat än vad de menar och förväntar sig att man ska "läsa mellan raderna". Jag vet inte vad de vill uppnå med det. Leka lite finare och svårare?
  • Vitrysk hockeyhjälte

Nu är det väl långt ifrån bara SD som opponerar sig mot en samtyckeslag. Bodström var t.ex. kritisk i förra veckans "Efterlyst".

• Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-01-22 10:14:12 följande:

När dessa personer dessutom aldrig släpps in i samhället av Svensson eller blir misstänkliggjorda regelbundet så är det väl inte så svårt att förstå deras upprördhet över särbehandlingen?
    Svensson ja. Den här jävla Svensson. Om han inte fanns skulle vi inte ha några problem alls. Allt är Svenssons fel!

Suck.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?