Valkyrian Brunhilde skrev 2014-01-20 16:25:10 följande:
REVA i all ära, jag är nog ännu gladare över att migrationsverket äntligen börjat med seriös åldersbestämning på dom ensamkommande "barnen"
Intressant bild. Det är lite synd att det säkert är ogenomförbart av såväl praktiska som etiska orsaker att undersöka i hur stor utsträckning hormonrubbningar kan förklara sverigedemokratin, sannolikt finns det en viss överrepresentation i vilket fall.
Skäggbarn är ju ett välkänt begrepp i dessa kretsar och det är inte svårt att ana avundsjukan hos vissa klent utvecklade gossebarn som häpnar över att 15-, 16- eller 17-åringar kan ha utvecklat skäggväxt.
Frågan är hur stor minskningen av SD-sympatierna blev om man medicinskt kunde få upp testosteronnivåerna hos dessa gossar. Och inte nog med att en och annan sverigedemokrat skulle tillfriskna politiskt, de skulle också få det mycket lättare med kvinnorna - som det är nu översvämmas ju nätet av skildringar från sd-gossar som inte lyckas få till det och då skyller sina tillkortakommanden som män på att kvinnor inte vill ligga med sverigedemokrater. Jag är övertygad om att detta inte handlar om politik utan om manlighet.
Missförstå mig inte. Jag menar inte att testosteronbrist kan förklara sverigedemokratin som företeelse eller skulle utmärka majoriteten av sverigedemokrater.Men det finns en högljudd liten skara som påfallande ofta sjunger i en tonart som i mångt och mycket låter som kastratsång.