Inlägg från: Litet My |Visa alla inlägg
  • Litet My

Varför hatar folk SD?

Erizajo skrev 2013-10-30 09:13:16 följande:
    Jag håller med dig ts! När vi svenskar inte ska få fira lucia eller se på Kalle anka som vanligt på julen då har det gått för långt!
    Vad skall Sverigedemokraterna göra åt det?

Stämma Walt disney och införa obligatorisk Lucia? Var får man inte fira Lucia föresten?
  • Litet My

Jag röstar inte på SD, däremot tycker jag invandringspolitiken har en hel del i övrigt att önska, men jag tror inte SD är lösningen på det problemet.

• Litet My
    AlexO skrev 2013-10-30 12:32:17 följande:
    Bla så har de stora problem med sina medlemmar.
    Högt uppsatta medlemmar som bla har uppdrag inom domstolen blir varnade om och om igen pga rasistiska uttalanden.
    Senaste var den en invandrarkvinna som blev påkörd. I förhandlingarna sa SD medlemmen att "Det var rätt åt henne" eftersom hon hade slöja.

Sen har de en väldigt konstig ekonomisk politik som inte är förankrad i verkligheten. Det ser ju jättebra ut i ett partiprogram att "Satsa på skolan, satsa på polisen, satsa på äldrevården, satsa på djurskydd"
    Men de får aldrig en budget att gå ihop.

Det är helt enkelt ett ostabilt och illa genomfört parti som inte kommer hålla i lång loppet. 
    Partimedlemmar går runt och är nassister och homofoba och ledningen sopar spåren för glatta livet för att verka "anständigt"

Läs igenom alla de andras partiprogram och bilda dig en egen uppfattning först efter det, jag har skiftat många gånger och vet idag inte alls vad jag ska rösta på. Men jag kan ju lova att det inte blir SD i alla fall.
    För att inte tala om de längre och hårdare straffen de vill införa, vad kommer inte det att kosta. Ser inte heller hur deras budget skulle gå ihop, även om man så kastade ut varenda invandrare.
  • Litet My
    Angie99 skrev 2013-10-30 14:32:09 följande:
    Litet My: Där har vi det i ett nötskal. Vem har sagt något om att kasta ut någon?? Det är precis den typen av kommentarer som sprider falska rykten om SD.
    Du har inte läsförmåga att kunna tolka ett exempel?
  • Litet My

Angie99: Jag drog ett exempel för en annan medlem där vi diskuterade kostnader bl.a. Stod ingenting om att SD ville kasta ut alla. Det var enbart något som existerade i din hjärna efter att du misslyckats med att förstå mitt exempel till den andra medlemmen. Löjligt!

• Litet My

Enter Sandman: Klok som vanligt.

• Litet My

SD har lämnat in så många vettiga motioner? NOT.

• Litet My
    Angie99 skrev 2013-10-31 09:28:41 följande:
    Haha, det fantastiska med skriven diskussion är ju att det går att gå tillbaka och kolla. Så jo, du skrev så.

Inlägg #28
    För att inte tala om de längre och hårdare straffen de vill införa, vad kommer inte det att kosta. Ser inte heller hur deras budget skulle gå ihop, även om man så kastade ut varenda invandrare.

Ja ett exempel på att budgeten ändå inte skulle hålla om man så slängde ut varenda invandrare, baserat på det SD tror kommer att hålla redan nu.

Står fortfarande inget om att det är det SD vill.
  • Litet My

Appropå mobbning: Vänstervridna, vänsterpack, invandrarkramare, extremvänster, foliehattar, sossepack, kulturberikare är ju några tillmälen som de som propagerar för SD brukar använda och nu tog jag bara upp de minst hårda tillmälena.

Men jösses vilken kräääänkning om någon skulle antyda att de själva skulle vara rasister eller ens invandrarfientliga.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?