• lotie

Vi som kämpar för snitt våren 2013 med tvåan

Jag väntar nummer två och hoppas på kejsarsnitt även om jag är nervös för det. Blev igångsatt med dottern för jag hade sån hemsk foglossning och mådde skit. Blev klippt med flera operationer efter och dottern hamnade på neo och låg i en cpap. Jag blev deprimerad av detta och kunde inte gå på två månader efter. Bf 8 april och väntar på Aurora samtal som jag är skit nervös för. Är det fler i samma sits kan vi väl följas åt och stötta varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-29 16:21
    Menar 2014 såklart!

• Svar på tråden Vi som kämpar för snitt våren 2013 med tvåan
  • lotie

Jag har med läst Socialstyrelsens regler men tack för tips.
    Bor i Halland och här ska de med vara hårda. Kämpade i flera veckor för igångsättning med ettan. Ingen fattar hur dåligt man mår av detta. När har du bf?
    Gick hon igenom alternativen? Tror de tappar mycket förtroende när de säger nej direkt inte rätt metod.

• lotie

På torsdag har jag fått tid till läkaren för diskussion om kejsarsnitt. Slipper aurorsamtalet så hoppas verkligen jag får igenom ett snitt och slipper oroa mig för det.

• lotie

Jag fick mitt snitt beviljat och det känns helt underbart:) nu kan jag börja njuta och se fram mot v 15 när jag ska bli snittad:)

Svar på tråden Vi som kämpar för snitt våren 2013 med tvåan